Európában drasztikusan visszaesett, Kínában javult a Volkswagen forgalma

Volkswagen csoport
Kétharmadával csökkentek áprilisban a Volkswagen konszernnél a VW márka eladásai Németországban, kisebb mértékben mint a többi európai piacon – tájékoztatta a médiát Jürgen Stackmann, a VW márka értékesítési igazgatója.

A VW márka eladásai Németországban 67 százalékkal estek vissza áprilisban az egy évvel korábbihoz képest, Európában pedig 83 százalékkal – mondta, megjegyezve, hogy a koronavírus-járványban legsúlyosabban érintett piacokon, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban gyakorlatilag leálltak az értékesítések.

Az Egyesült Államokban 35 százalékkal kevesebb VW autót értékesített áprilisban a konszern, mint egy évvel korábban. Kínában viszont az előző hónapok nagy visszaesését követően mindössze 2,5 százalékkal kevesebb VW autó kelt el, mint tavaly áprilisban. “Májusban Kínában már el fogjuk érni a tavalyi eladásokat” – jelentette ki Stackmann.

Az európai értékesítések felfuttatásának támogatására a Volkswagen konszern “magas kétszámjegyű milliós” összeget különít el az ügyfelek számára kedvező lízing és hitelkondíciók finanszírozására – közölte a tájékoztatón a VW márka értékesítési igazgatója. Bejelentette egyúttal, hogy törlesztési biztosítást is kínálnak majd a vásárlóknak a munkahely elvesztése esetére.