SUV invázió Moszkvában

Az Autostat adatai szerint az év első négy hónapjában Moszkvában 36 700 szabadidő-autót adtak el, ami 50,8 százalékát teszi ki a fővárosi újautó-piacnak. Először ér el 50 százalék fölötti részesedést az SUV-szegmens a focivébének is helyet adó metropoliszban.

Az SUV-szegmens vezető márkája a Hyundai (4142 autót vettek), a második a Nissan (3699 autó), harmadik a Renault (2928 autó). Szintén népszerű a moszkvaiak körében a koreai Kia (2816 autó) és a japán Toyota (2616 autó). A modellrangsort is egy Hyundai vezeti, az első évharmadban 2654-en választották a Cretát. A Volkswagen Tiguanból 2016-ot, a Renault Kapturból 1671-et, a Kia Sportage-ből 1631-et, a Nissan X-Trailből 1628-at a fővárosiak.

1 Comment on SUV invázió Moszkvában

Comments are closed.