Suzuki márkakereskedés nyílt Dunaújvárosban

Az év negyedik Suzuki szalonja nyílt meg a Di-Fer-csoport dunaújvárosi Suzuki Újváros márkakereskedésével, amely teljes típusválasztékkal, szervizeléssel és kiegészítő szolgáltatásokkal erősíti a márkát a Közép-Dunántúli régióban. Értékesítési fölényével az újautó-piacot egész évben magabiztosan uraló Suzuki immár 78. magyarországi kereskedését avathatta fel.

A Di-Fer-csoport 1989-es megalakulása óta eltelt közel 30 év alatt számos mérföldkövet tudhat maga mögött. A cég folyamatos fejlődésének és céltudatos törekvéseinek jóvoltából a hálózat már második Suzuki Márkakereskedését és Márkaszervizét nyitja ezúttal Dunaújvárosban, ahol a válságot követően, 10 év után ez az első újonnan nyitott autószalon. A Di-Fer Csoport sikerének titka a korrekt, megbízható és minőségi szolgáltatásnyújtás, segítőkész és szakmailag jól felkészült kollégákkal. Célja az ügyféligények maximális kiszolgálása jó hangulatú, barátságos légkörben. „5 éves dunaújvárosi jelenlétünk, valamint érdi Suzuki forgalmazási tapasztalataink alapján döntöttük el idén, hogy pályázatot nyújtunk be a Magyar Suzuki Zrt. felé dunaújvárosi telephelyünk kapcsán a Suzuki Márkakereskedői és Márkaszerviz jog elnyeréséért” – mondta ünnepi beszédében German József, a Di-Fer Csoport tulajdonosa. A folytatásban kiemelte, hogy azért tették le voksukat immár másodjára Suzuki márkakereskedés nyitása mellett, mert a gyártó modelljei előnyös áraikkal, megbízhatóságukkal, alacsony karbantartási költségeikkel, valamint kedvező üzemanyag-fogyasztásukkal igen népszerűek a magyar vásárlók körében.

Suzuki_Ujvaros_kereskedesnyitas_20181004_Toth_Peter_German_Jozsef_(3)

A hivatalos nyitóünnepségen German József mellett Gombos István, Dunaújváros alpolgármestere, a Magyar Suzuki Zrt. részéről Jun Mitsubori és Krisztián Róbert operatív igazgatók, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgató közösen vágták át a megnyitást jelképező szalagot és avatták fel a szalont. Ezt követően Tóth Péter porcelán szerencsemacskát adott át German Józsefnek, mely a Suzukinál is ápolt japán szokás. A hagyomány szerint ugyanis a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba.

A Suzuki tovább erősíti jelenlétét a Közép-Dunántúli régióban az egész országot lefedő hálózatának legújabb tagjával, a Di-Fer-csoport Suzuki Újváros márkakereskedésével. A 78. kereskedés megnyitása, a folyamatos bővülés többek között annak köszönhető, hogy a Suzuki továbbra is előkelő pozíciót foglal el a hazai újautó-piacon. „Noha még nincs vége az esztendőnek, büszkeséggel tölt el minket, hogy az év első kilenc hónapja alapján a 14,25 százalékos részesedést jelentő 14 909 forgalomba helyezéssel a Suzuki uralta a magyarországi személygépkocsi piacot. Az év kétharmadában tehát magabiztosan vezettük az új személygépkocsi eladási statisztikákat annak ellenére, hogy egyre több modellel versenyzünk mind a kisautó, mind pedig a SUV és a középkategóriában” – hangsúlyozta köszöntő beszédében Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója.