Egyes márkaszervizek forgalma 5-10 százalékkal emelkedett tavaly az előző évhez képest, 2013-hoz viszonyítva pedig akár 15-20 százalékos forgalom bővülés is megfigyelhető – derül ki a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) kutatásából, amit az “Értünk hozzá!” kampányban résztvevő importőrök márkaszervizeinek segítségével készített el.
Az MGE közleménye szerint jellemzően céges autókat javítanak a kereskedések, de sok magánszemély tért vissza a hivatalos javítóműhelyekhez. Legtöbben az időszaki szervizek vagy garanciális javítások miatt keresik fel a javítóműhelyeket, azonban a biztosítási káresemények gyors ügyintézése és javítása is sok ügyfelet vonz a márkakereskedésekhez.
A kutatásból kiderült, hogy népszerűek a téli-nyári felkészítő ajánlatok, és az olyan szolgáltatások mint például a gumitárolás, a műszaki vizsga, a csereautó vagy taxi biztosítása és az online ügyfélkapu is növelik az ügyfelek elégedettségét – olvasható a közleményben.
A kampány 19 MGE tagvállalat (30 márka képviseletében) szakmai összefogása révén jött létre, további információ elérhető a www.ertunkhozza.hu honlapon.