A 2015-ös rekordeladások után 2016-ban további növekedésre számít a BMW-csoporthoz tartozó Mini, az első negyedévi értékesítések 5,2 százalékkal bővültek.
Salgó András, a BMW Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója az MTI-t arról tájékoztatta, hogy 2015-ben 338 ezer autót értékesített a márka világszerte, 12 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Hozzátette: a foglalási adatok jól alakulnak, ezért 2016-ban újabb rekord várható az értékesítésben. Az első negyedévben a márka 78 ezer autót adott el, 5,4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Magyarországon a Mini piaci részesedése alacsony. A márka az első negyedévben 23 autót értékesített, az egy évvel korábbi 18-hoz képest ez 27 százalékos bővülés, és az itthoni rendelésállomány is biztató. A magyarországi értékesítéseket is fellendítheti az új, hetedik generációs Mini cabrio változatának megjelenése, és tavaly év vége óta elérhető a Clubman típus frissített változata is.