A magyarországi értékesítési eredményeit az innovatív, jövőbemutató technológiák és a formabontó dizájn tekintetében egyaránt az iparág csúcsát képviselő új modelljei révén folyamatosan növelő Toyota új PR-vezetővel erősíti magyarországi kommunikációs aktivitását.
A világ legnépszerűbb autómárkája, a tavalyi évben világszerte mintegy 10,15 millió új autót értékesítő Toyota Európában és így hazánkban is célul tűzte ki a márka piaci pozíciójának és ismertségének további erősítését. Ennek egyik fontos pillére a vállalat kommunikációs aktivitásának növelése, aminek jegyében a jövőben a PR-terület is a korábbinál nagyobb hangsúlyt kap. A Toyota magyarországi szervezetében az elmúlt időszakban egyéb feladataik mellett a PR-területet is sikerrel vivő Holland Éva és Krajcsovits Sándor PR kommunikációs teendőit ezért egy új PR-vezető, Varga Zsombor veszi át, aki a jövőben is nagyban támaszkodik majd a vállalaton belül más feladatokat kapó elődei kimagasló munkájára.
A 15 éves autóipari tapasztalattal rendelkező Varga Zsombor a Michelinnél, kommunikációs területen kezdte szakmai pályafutását, majd az értékesítés és stratégia területén látott el a vállalatnál vezetői feladatokat. Ezt követően mintegy hét éven át dolgozott a Fordnál PR és kommunikációs igazgatóként, végül pedig stratégiai területen, európai projekt menedzserként.
„Hazánkban talán kevesen tudják, hogy a Lexus prémium márkát is jegyző Toyota nem csupán a világ legnagyobb autógyártója, de egyben az egyetlen is, aki a világ tíz legnépszerűbb autójából hármat is magáénak tudhat: 2015-ben a világelső és itthon is rendkívül népszerű Corolla mellett az EU-ban nem forgalmazott Camry és szintén hazánkban is igen keresett RAV4 is a top 10-ben végzett. Az innovatív, környezetbarát technológiák, a forradalmi műszaki megoldások, a minőség és megbízhatóság szinonimájaként világszerte kimagasló népszerűségnek örvendő márka előtt ugyanakkor Európában még nagy fejlődési lehetőségek állnak. Folyamatosan érkező új modelljeink letisztult, mégis izgalmas, jövőbe mutató formavilága pedig lehetővé teszi számunkra, hogy egyértelműen megkülönböztessük magunkat a versenytársainktól, az európai és hazai vásárlók új körét megszólítva, a hagyományos márkaértékek megtartása mellett. Ennek kiváló visszaigazolása a Toyota idei első féléves magyarországi teljesítménye is, a márka ugyanis a piaci növekedés üteménél jelentősen nagyobb mértékben tudta növelni értékesítéseit ” – avat be Varga Zsombor.
„Az új, izgalmas, emocionálisan is megérintő, inspiráló modellek – elég, ha csak az idei év első felében bemutatott új RAV4-re és Prius-ra, a márkakereskedésekbe a napokban megérkező vadonatúj Hilux-ra és Proace-re, vagy az év talán leginkább várt meglepetésére, a vadonatúj C-HR-re gondolunk – ugyanakkor új kommunikációs stílust, üzeneteket, csatornákat és megoldásokat igényelnek, amelyek épp annyira forradalmiak, mint az előbbiekben felsorolt autók. A Toyota és a Lexus márkák hazai PR kommunikációjáért felelős vezetőként az értékesítés és a marketing területén dolgozó kollégákkal szorosan együttműködve ezen dolgozom majd” – ígéri a szakember.