Abe Josinobut nevezték ki a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgatói posztjára. Az előző vezérigazgatót, Takeucsi Naojukit előléptette az anyavállalat, a Suzuki Motor Corporation.
A fennállásának 25. évét ünneplő Magyar Suzuki Zrt. új vezérigazgatót kapott Abe Josinobu személyében. Abe Josinobu 1978 óta dolgozik a Suzuki-csoport berkeiben: számos posztot töltött már be a japán központban csakúgy, mint nemzetközi vonalakon. A tokiói Sophia Egyetemen végzett nemzetközi közgazdász szakon.
A Suzuki Motor Corporation Globális Autó Marketing Divíziójánál kezdte pályafutását. Karrierjének első 12 évében szakmai tapasztalatot szerzett a közép- és dél-amerikai piacokon, majd az észak-amerikai piac következett, valamint indiai és pakisztáni projektek. 1990-ben az új-zélandi és ausztrál üzleti műveletek vezetőjévé nevezték ki a Suzuki Motor Corporation hamamatsui központjába, majd 1992-ben a Suzuki New Zealand vezérigazgatója lett. 1997-ben visszatért Hamamatsuba a Globális Autó Marketing Divízióhoz az észak-amerikai piac felelőseként, majd az American Suzuki értékesítési és marketingigazgatója lett. Két évvel később kinevezték a Suzuki Canada vezérigazgatójává, négy évvel ezután pedig, 2004-ben a Suzuki India projekt vezetője lett. 2010-ben végül ő lett a Suzuki Great Britain vezérigazgatója is.
Jelenleg a Suzuki Europe elnöke; ezzel a funkciójával párhuzamosan fogja ellátni a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgatói feladatait.
A 25 éve működő Magyar Suzuki Zrt. 2016-ban 200 ezer fölé emelné a gépkocsigyártási darabszámot esztergomi gyárában. A társaság 2015-ben 1,976 milliárd euró értékesítési árbevételt ért el, 28 százalékkal haladva meg az előző évit. Az export-értékesítés 2015-ben 1,854 milliárd euró volt. A cég saját gyártású gépkocsi értékesítése egy év alatt 20 százalékkal, 181 115 darabra nőtt, amit főleg az új Vitara piaci sikerének tulajdonítanak, ezt a modellt már 107 országba exportálják.
Magyarországon 2015-ben 7500 Suzukit értékesítettek, ez 9,72 százalékos piaci részt biztosított a márkának 58 százalékos éves növekedés mellett. Az idei első öt hónap eladásai a növekedés folytatódását vetítik előre, már 4192 Suzuki kelt el. Az év végéig 9000 jármű eladása és 10 százalékos piaci részesedés elérése a vállalat célja.
A vállalat az elmúlt 25 év alatt, 1,7 milliárd eurót ruházott be magyarországi érdekeltségébe és a 3000 saját dolgozó mellett a beszállítói és márkakereskedői körrel együtt tízezer ember számára nyújt megélhetést.
Gratulálunk, a SUZUKI a mi autónk, nekünk is van belőle kettő !!!!!