Az Audi 1,7 százalékkal 174 ezerre növelte eladásait szeptemberben az egy évvel korábbihoz képest, a bővülés elmarad a január-szeptemberi időszak 4,5 százalékos átlagától; az első kilenc hónapban 1,41 millió autót adtak el, többet, mint a 2015-ös rekordév ugyanezen időszakában.
Az új Audi A4-es modell piaci bevezetése elsősorban Európában javított az eladási adatokon, bár a növekedés üteme itt is lassult. Európában 6,3 százalékkal, Kínában 2,6 százalékkal, az Egyesült Államokban 1,6 százalékkal nőttek szeptemberben az eladások.
Az Audi szeptemberi teljesítménye abszolút és relatív értelemben is jócskán elmaradt a Mercedes-Benz eladásaitól: a stuttgarti márka 211 ezer autót értékesített világszerte, 12,1 százalékkal többet az előző évinél. Az első kilenc hónapban a Mercedes-Benz 11,7 százalékkal 1,54 millióra növelte eladásait.
A harmadik nagy prémium kategóriás márka, a BMW még nem tette közzé szeptemberi forgalmi adatait. Augusztusban a Mercedes a BMW-t is megelőzte eladásokban.
Egy évvel ezelőtt, 2015 szeptemberében az Audi 171 ezer autót értékesített, 6,8 százalékkal többet az előző évinél. 2015 első kilenc hónapjában eladásai 3,8 százalékkal 1,35 millióra emelkedtek. Az Egyesült Államokban egy évvel ezelőtt 16,2 százalékos volt az eladások növekedése, Kínában pedig 2,9 százalékos.