11 266 autót adott el a Suzuki 2016-ban Magyarországon, ezzel 11,67 százalékra növelte részesedését a magyar személyautó-piacon. A Balenóval bővülő kereskedelmi választékon belül a siker elsősorban a népszerű hazai gyártású modellek megújításának, valamint a bővülő flottaeladásoknak köszönhető.
A Datahouse újautó-eladási statisztikái szerint 2016-ban Magyarországon 11 266 Suzuki személygépkocsi talált gazdára, ami az összes forgalomba helyezett autó (96 555 db) 11,67 százaléka.
A 2015 tavaszán bevezetett és 2016-ban turbómotorral felszerelt Vitara 23,2 százalékos piaci részesedéssel toronymagasan vezette a sport-szabadidő (SUV) kategóriát, és ezzel együtt a személyautók mezőnyét az elmúlt esztendőben. A modellből január 1-je és december 31-e között 6538-t helyeztek forgalomba.
Az esztendő másik népszerű Suzuki modellje az SX4 S-Cross volt. A nyári ráncfelvarrást követően a típus értékesítése megugrott, az év végéig a C kategóriás modell mindkét változatából összesen 1643 darab kelt el a Magyarországon. Rendkívül kelendő volt Swift kisautó: a modellből 2087 talált gazdára az év során, ami az első helyet jelenti a B szegmensben, 12,7 százalékos piacrésszel.
A nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott Suzuki típusok közül Balenóból 523, Jimnyből 61 Celerióból 404 darabot értékesített a 75 márkakereskedésből álló kereskedői hálózat országszerte. Összességében a Magyar Suzuki 2009 óta először ismét rekord értékesítéssel zárta belföldön a 2016-os évet, a márka magyarországi piaci részesedése a 2015-ös 9,72 százalékról 11,67 százalékra nőtt.