Emelték a tétet, 3400 elektromos autó vásárlását támogatja a magyar kormány

A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) nem javasolta olyan konkrét tiltás bevezetését a Fővárosi Önkormányzatnak, hogy Budapesten taxiszolgáltatást egy bizonyos türelmi idő elteltével csak zéró emissziós gépkocsival lehessen végezni. A tárca véleménye szerint a teljes taxiállomány rövidtávú lecserélése elektromos autókra jelenleg nem reális lehetőség – hangsúlyozta az NGM közleményében.

A tárca ugyan támogatja az elektromobilitás elterjedését, ezzel együtt az elektromos taxik térnyerését is, ezért jött létre többek között az elektromobilitási együttműködési megállapodás is az NGM és a főváros között, de a minisztérium ebben semmilyen konkrét tiltás bevezetését nem javasolta, különös tekintettel arra, hogy az elektromobilitás elterjedését célzó intézkedések fókuszában a korlátozás helyett mindig az ösztönzés állt – olvasható a  közleményben.

Az NGM közölte azt is, hogy a kormány a korábban a tisztán elektromos hajtású személy- és kishaszon gépjárművek beszerzésének támogatására biztosított 2 milliárd forintos keretet a közeljövőben további 3 milliárd forinttal megemeli, amellyel így már nagyjából 3400 jármű vásárlását segíti. Ezen a pályázaton személyszállító kisiparosok is indulhatnak.

Szeneczey Balázs városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettestől kapott információkra hivatkozva a napi.hu portál azt írta: az NGM azt javasolta a fővárosi önkormányzatnak, hogy hozzanak olyan szabályozást, amely szerint Budapesten taxiszolgáltatást egy bizonyos türelmi idő elteltével csak zéró emissziós gépkocsival lehessen végezni. A cikk szerint a fővárosnak címzett javaslat két évszámot is említett: 2020-tól már ne lehessen taxiengedélyt kapni csak elektromos kocsira, 2023-tól pedig az engedéllyel rendelkező hagyományos kocsik engedélyét is bevonnák, vagyis onnantól csak zéró emissziós autókkal lehetne taxizni Budapesten.

 

1 Comment on Emelték a tétet, 3400 elektromos autó vásárlását támogatja a magyar kormány

  1. Fejlődik a világ rendesen ,Az igazi áttörés akkor lesz meg ha beindul a Novaccu gyártása 1500 km egy töltéssel és annyi idő alatt tudod újra tölteni mint amennyi idő alatt tankosz most,Kell egy olcsóbb egyszerűbb villanyautó és egy hasonlóan olcsó akkumulátor és ezeket gyártani ! nem beszélni róla .Valamiért úgy érzem hogy megint a gazdagok egymást támogatják és akinek a legnagyobb szüksége lenne az olcsóbb közlekedésre az soha nem tud ilyen beruházást megengedni magának .
    Én is itt hagylak irány Amerika ,,.,,,,
    http://www.prlog.org/12365306-mg-madison-phillipsinc-announ… ..
    http://www.alternativenergia.hu/900-kilometer-egy-fel…/47279
    Emlékszel ??Az olajkorszaknak nem azért lesz vége mert elfogy az olaj,,!!!!!!!!! Emlékezz vissza a kőkorszaknak sem azért lett vége mert elfogyott a kő hanem jön egy ujj technológia.Esetünkben a ..szénhidrogénnel hajtott járművek helyett VAN olyan villanyautó-akkumulátor technológia amivel tisztán villannyal megtehetsz 1000 km-t és kevesebb mint tíz perc alatt újra tudod tölteni,ennyi idő alatt tankolsz most is.Emlékszel száz éve lovaskocsikkal közlekedtek és nagy baj volt a világvárosok-belvárosaiban felhalmozódó sok lószar miatt . Meghirdették,hogy komoly összeggel támogatják azt a feltalálót aki feltalálja a legjobb lószar megsemmisítő találmányt.Született több mint száz jobbnál jobb lószar megsemmisítő találmány de senki nem kapott érte egy fillért sem mert jött Ottó a robbanómotorjával persze Ö se kapott egy fillért se de megoldotta a problémát.De 1908-ban villanyautóval tartották a járművek sebességrekordját és azóta csak fejlődött de nem beszélnek .
    Kezdhetném mindjárt a névválasztással .1970 ben a Villamosipari Kutató Intézetben a Kémiai Áramforrásokat fejlesztő csoport egyik vezetője Ujj akkumulátor Fejlesztésébe kezdett megvizsgálva néhány eddig nem használt anyagban rejlő villamosenergia tárolás lehetőségeit.ami a kiválthatja a a szénhidrogén hajtású járművek üzemanyagát akkumulátorokban tárolt villamosenergia felhasználással..Ez egy ujj irány .Ujj anyag .legyen a neve angolosan NOVACCU. A fejlesztésben két irányt jelöltek meg az egyik a zárt akkumulátorok ezen belül az egyik a zárt ólom akkumulátor a másik a műanyagkötésű nikkel-cadmium akkumulátor.
    Megépült és nagy népszerűségnek örvendett a Tinny 70 re keresztelt egyik első Magyar , akkumulátoros villanyautó ami a Hannoveri kiállítás különdíját érdemelte ki az akkori szakma döntése alapján .Eközben az ujj anyagok vizsgálata csendben fojtatódót sikereket ígérve a kutatóknak. Elszaladt az idő áttörő változást nem sikerült elérni a kilencvenes években bekövetkezett rendszerváltásig amikor a két csoport külön utakat választva két Kft jött létre . A Novaccu kft (ujj akkumulátor) névvel és a fejlesztésben lévő lehetőségeket keresve modern technológiák segítségével folytatta a fejlesztést miközben a források megteremtéséhez az akkumulátor kereskedelmével és építésével foglalkozott. A privatizáció eredményeként felszámolták a Villamosipari Kutató intézet könyvtárát amit sikerült megvásárolnom az ott lévő kéziratokkal együtt .Élőről kezdve az egészet áttanulmányozva találtam egy új irányt az új anyagok közt a meglévő szakemberek segítségével ujj irányba kezdtünk dolgozni..Közben az energia tárolás mellet elkezdődtek párhuzamosan a villamos energia termeléshez tartozó ötletek fejlesztése 2004 ig született közel harminc találmány a napenergia és a villamosenergia tárolás területén, Megszületett a hő és villamosenergia termelő napcella fejlesztése és ez hozott néhány lehetőséget.
    a Novaccu Kft 2009 ben megvásároltam és igy saját fejlesztésbe kezdtem megszüntetve a kereskedelmet és a szerelést csak a fejlesztésre koncentrálva elkészült az első Novacu 1500 -as prototípus ami az akkori akkumulátorok energiasűrűségét többszörösen tudta .
    Ez a ,,Novaccu 1500″ ‘.1,5 KWh kapacitással 2 kg tömegével és a térfogata is pont a fele a ma ismert legkorszerűbb Li.Po akkumulátornak.
    Nagy terveim nem voltak ,hogy akkumulátor gyártó nagyhatalom legyünk igy a technológia értékesítésébe kezdtem és ma már tudom jól döntöttem mert nagyobba az érdeklődés a technológiára mint amire számoltam. Van néhány érdeklődő :aki korábban kifizeti a vételárat alku nélkül az fog Novaccut gyártani.
    A rendszer rövid jellemzői:
    • Gyors újratöltési lehetőség: 100%-ra való feltöltés néhány percet vesz igénybe
    • Nagy energiasűrűség ,-összehasonlítva a mai akkumulátorokkal
    Ni-Cd: 60 to 100 Wh / kg
    Ni-MH, 90 -120 Wh / kg
    Li-ion and polymer: 100 -180 Wh / kg.Tesla Akku
    No-Va, .680-770 Wh / kg Novaccu Akku
    • Novaccu akkumulátorban tárolt energia korlátlan ideig (akár tíz évig) veszteség
    nélkül tárolható (nincs önkisülés)
    Felhasználási lehetőségek:
    • A NOVACCU akkumulátor kiválthatja a szénhidrogén hajtású járművek energiaellátását
    • Alkalmas a nap- szél- víz- és atomenergia által termelt villamosenergia tárolására,
    ipari mennyiségben
    • Elektromos járművek hajtására használható villamosenergia tárolására .
    MG Madison Phillips,Inc. Announces Its Exclusive Representation of NOVACCU, Ltd
    MG Madison Phillips,Inc. Announces Its Exclusive Representation of NOVACCU, Ltd. MG Madison Phillips, Inc. today announced its exclusive representation in the U.S. of NOVACCU, Ltd. , a Hungarian corporation specializing in alternative energy solutions and innovative battery technology. – PR12365306
    PRLOG.ORG|FORRÁS: MG MADISON PHILLIPS, INC.

Comments are closed.