Jelentősen, 38 százalékkal nőtt a Ferrari tavalyi nyeresége, részben az eladott járművek számának a bővülése és a bevételek emelkedése hatására.
Az olasz luxusautó-gyár azt közölte, hogy a tavalyi adózott eredménye 400 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 290 millió euróról. A Ferrari tavaly 8014 autót adott el, 4,6 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, miközben bevétele 9 százalékkal 3,1 milliárd euróra emelkedett. Az olasz járműgyártó az idei évre még több, 8400 autó eladásával számol a tavalyit meghaladó, 3,3 milliárd eurós bevétel mellett.
A Ferrari a múlt év elején kivált anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, és önálló részvénytársasággá alakult. Röviddel a milánói tőzsde csütörtöki kereskedésének leállítása előtt 3,78 százalékos pluszban állt a Ferrari árfolyama.