Az Audi Hungaria Zrt. a PwC Magyarország munkáltatói márka díját kapta „A legkedveltebb magyarországi autóipari gyártó vállalatok” kategóriában. A tanácsadó cég a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetségével együttműködve készítette a felmérést. A kutatás az autóipari szereplők munkáltatói imázsát vette górcső alá. Ennek során közel 13 ezer 16 és 26 év közötti fiatalt kérdeztek meg online kérdőíves felméréssel.
– Büszkék vagyunk erre a díjra, ez sikeres személyügyi stratégiánk elismerése – mondta Knáb Erzsébet, az Audi Hungaria személyügyekért felelős igazgatósági tagja. – Nagyon örülünk annak, hogy már évek óta Magyarország egyik legvonzóbb munkáltatója vagyunk. Ezt a pozíciót a jövőben is szeretnénk megtartani és vállalatunk számára továbbra is a legjobb szakembereket megnyerni – tette hozzá.
Jelenleg 11 600 munkatársat foglalkoztat a vállalat Győrben, valamint jól bevált oktatási rendszerrel gondoskodik az új generáció képzéséről és ezzel a szakemberigény kielégítéséről. A duális képzés és az egyetemi együttműködés fontos részei az Audi Hungaria személyügyi stratégiájának. Évente közel 1000 gyakornokot fogad a vállalat, illetve 250 tanulót oktatnak a duális képzés által kínált 15 szakmában.