Az első negyedévben megduplázta a nyereségét a német Daimler autógyártó konszern a Mercedes-Benz márka új E-osztályú modellje értékesítési sikerének köszönhetően.
Az év első három hónapjában a Daimler nettó nyeresége 2,80 milliárd euróra emelkedett az egy évvel korábbi 1,40 milliárd euróról. Az értékesítési árbevétel 11 százalékkal, 38,77 milliárd euróra emelkedett.
Az első negyedévben a Daimler 560 ezer Mercedes-Benz autót értékesített, 16 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, így egy eladott autóra vetítve 5000 euró a gyártó profitja. A nyereséget 183 millió eurós egyszeri tétel is növelte, ami a más német autógyártókkal alakított HERE navigációs közös vállalatba belépett új befektetőnek, valamint kedvező devizaárfolyam hatásoknak volt köszönhető.