A Ford első negyedéves nyeresége jelentősen csökkent az értékesítési problémák és a visszahívások magas költségei miatt – derül ki az Egyesült Államok második legnagyobb autógyártójának adataiból.
A Ford a március végével zárult első negyedévet 1,59 milliárd dollár nettó eredménnyel zárta, amely 35 százalékkal kisebb az előző év azonos időszakában elértnél. A gyengébb amerikai és kínai kereslet ellenére a vállalat éves összehasonlításban közel 4 százalékkal, 39,1 milliárd dollárra tudta növelni értékesítését az év első három hónapjában, mivel a városi terepjárók (SUV modellek) és a pick-upok eladásának aránya nőtt az értékesítésen belül.
A Ford első negyedéves eredményét a visszahívások magas költségein és a magas nyersanyagárakon kívül az árfolyamhatás is rontotta, azonban így is az elemzői várakozások feletti adatokat jelentett az autókonszern.