Májusban sem veszített lendületéből a Daimler eladásainak növekedési üteme, az autógyár világszerte 12,3 százalékkal több autót értékesített az egy évvel korábbinál, 206 ezret – jelentette be a Daimler.
A legnagyobb növekedési ütemet, 32,2 százalékot a kínai piacon érte el a Daimler, de belföldön, Németországban is átlagon felüli, 17,4 százalékos növekedést ért el eladásaiban. Az eladások bővülését Britta Seeger, a Daimler értékesítési igazgatója elsősorban a Mercedes E-osztály új modelljével elért piaci sikereknek tulajdonította. A Mercedes-Benz márka májusban 13,5 százalékkal növelte eladásait az egy évvel korábbihoz képest, míg a Smart értékesítése 4,8 százalékkal csökkent. Az év első öt hónapjában a Mercedes-Benz 14,3 százalékkal növelte eladásait, míg a Smart forgalmát is beszámítva a Daimler autóeladásai 12,9 százalékkal nőttek.