A Suzuki forgalomba hozta Japánban az új, hibrid rendszerrel felszerelt Swift kompakt autót.
A Suzuki egyedi, Swift Hybrid SG és Swift Hybrid SL új verzióiba beszerelt hibrid rendszere a motor-generátor egységet (MGU) kombinálja a robotizált kézi váltóval (AGS). Az MGU kompakt hajtómotor, amely késleltetés nélkül képes nagy mennyiségű energia leadására, az AGS pedig könnyű, kompakt és hatékonyan működő váltó. A hajtás motoregységgel végzett rásegítése mellett a rendszer automatikusan leállítja a motort és elektromos (EV) üzemre vált, ha a jármű állandó sebességgel mozog vagy lassan halad.
A rendszer kétféle vezetési módot tesz lehetővé, így a vezető választhat az energikus vagy az üzemanyag-hatékonyságot célzó vezetési stílus között, ahol gyakrabban használja az EV üzemmódot. A jármű tömege 1000 kilogramm alatti, így Japánban jogosult a gazdaságos autókra vonatkozó adókedvezményre.
A Swift Hybrid SL variációban a kormányra helyezett váltófülekkel a vezető kiélvezheti a gyorsulás érzését és a sportos váltás élményét is. Ezenfelül alapfelszereltségként érhetők el a fejlett biztonsági funkciók, többek között az ütközések hatását csökkentő kétérzékelős fékasszisztens (DSBS), amely egy egylencsés kamera és egy lézerszenzor adatainak összevetésével érzékeli a gyalogosokat és az autó előtt haladó járműveket. Biztonsági felszereltségként érhetők el továbbá az SRS függönylégzsákok és az első üléshez tartozó SRS oldallégzsákok.