Európa-szerte máris több mint ötvenezer vevőt győzött meg az új Opel Crossland X. Március óta rendelhető meg, és az első példányok néhány hete futottak be a márkakereskedőkhöz.
„Nagyon örülünk az élénk érdeklődésnek az új Opel Crossland X iránt. Igazán jól néz ki, rendkívül praktikus, és kompakt külső méretek között kínál nagyvonalú utasteret“, jelentette ki az Opel értékesítési vezetője, Peter Küspert. „A csúcsszintű innovációk és kivitelek megrendelési számai azt mutatják, hogy az emberek értékelik filozófiánkat, miszerint széles vevőkörnek teszünk elérhetővé jövőbemutató technikát.“
A Crossland X vevőinek kereken fele rendelte meg a tolatókamerát vagy a panoráma-tolatókamerát, amely 180 fokra növeli a hátsó látószöget. Ahogy érthető is egy vérbeli városi autó esetében, a vásárlók negyven százaléka ikszelte be a Parkpilot rendszert, első és hátsó parkolóradarral. Csaknem minden negyedik választotta a legújabb generációjú automatikus parkolóasszisztenst, amely felismeri az alkalmas üres helyet, és önállóan be-, majd kikormányozza a járművet. Az autók közel ötödébe építik be az innovatív teljesen LED-es fényszórót, amely sötétben a lehető legjobb látást garantálja. A Crossland X ötvenezer vásárlója közül legtöbben az Innovation felszereltség mellett döntöttek, és szinte valamennyi autó kétszínű fényezéssel vonja magára a tekintetet: a tetőhöz külön szín választható, attraktív kontrasztot képezve a karosszéria többi részével.