Amivel a Magyar Suzuki a világban zajló számos hasonló környezetvédelmi kezdeményezéshez csatlakozott, kifejezve, hogy egy fa vagy virág elültetése a jövőbe vetett hit szimbóluma.
A Suzuki Családi Napon lebonyolított zöld expedíció az első megmozdulása az autógyár hosszú távú, közösségi és elköteleződést növelő programjának, amely a vállalat következő éveit átszövő szervezetfejlesztési törekvéseit tartalmazza. – A családi nap kiváló alkalom arra, hogy dolgozóinknak megköszönjük, munkájukkal hozzájárultak cégünk sikereihez – jelentette ki Jagudits Ákos, a Suzuki HR-igazgatója.
– Az autógyár eredményes működését jelzi, hogy az új autók eladásában meglévő piaci részesedését egy év alatt, 2018. június végére 3 százalékponttal, 16 százalékra növelte. Ez nagyobb mértékű bővülés, mint amekkorát a hazai piac egésze ugyanezen idő alatt elért – hangsúlyozta Novák Gyula termelési igazgató.
A Magyar Suzuki messzemenően szem előtt tartja mind a munkaerő-piaci, mind pedig a környezetvédelmi szempontokat. Újfajta ipari kultúrát kíván meghonosítani, aminek érdekében tudatosan teremt új munkahelyeket, miközben kiemelt figyelmet fordít alkalmazottai megtartására. Ezek révén a cég Esztergommal, valamint a régióval együtt fejlődik, s arra törekszik, hogy minél hatékonyabban használja fel a rendelkezésre álló erőforrásokat. Környezetvédelmi elkötelezettségét pedig az is mutatja, hogy 2017 végéig már több mint 9 millió euró, azaz közel 3 milliárd forint értékben helyezett üzembe környezetvédelmi beruházásokat.