Hazai márkaszervizek munkafelvevői számára hirdetett versenyt a Magyar Suzuki Zrt. Az 56 városból érkező 80 résztvevővel a vállalat szinte teljes márkaszerviz-hálózata jelen volt a megmérettetésen. A 9 elődöntő legjobbjai közül Tóth Zoltán, a Limuzin Autóház és Autószerviz Kft. munkatársa bizonyult az ország legkiválóbb munkafelvevőjének a végső próbatételen.
A Suzuki teljes foglalkoztatási láncában nagy hangsúlyt fektet a szakmai tudásra és az egyéni képességek folyamatos fejlesztésére a minőségi kiszolgálás érdekében. Ezért a vállalat a munkafelvevők mellett a szerelők, valamint a gyári dolgozók és a vezetőség képzéséről is rendszeres oktatási programokkal gondoskodik.
Versenyben a fejlődés
A Magyar Suzuki Zrt. másodszor rendezte meg munkafelvevői versenyét, amelyet ezúttal is több hetes felkészítő tréning előzött meg. A problémamegoldó képességet, stresszkezelést és időoptimalizálást célzó kiscsoportos foglalkozásokat független coach és kommunikációs szakemberek tartották a vállalat felkérésére. A döntő megmérettetés során a szervizek munkatársai három elméleti tudásteszten és három szituációs gyakorlaton felváltva tehették magukat próbára. Utóbbi kihívásnál ismert színészek személyesítették meg a legáltalánosabb ügyfélkaraktereket, hogy a versenyzők minél életszerűbb helyzetekben bizonyíthassanak. A végeredmény összetett értékelés alapján született meg: figyelték a versenyző kommunikációját, mennyire felel meg a Suzuki magas szakmai elvárásainak, illetve a színész által megformált ügyfél véleménye is nagy súllyal esett latba a pontozáskor. Mindezek alapján Tóth Zoltán, a Limuzin Autóház és Autószerviz Kft. munkatársa bizonyult az ország legjobb munkafelvevőjének. A dobogó második helyét Papp Zsolt, az Ankers Kft. munkatársa szerezte meg, a harmadik helyezett Pusztai Iván lett a Hungarocar-2000 Zrt.-től.
A jó szakember ismérvei
A munkafelvevő az adott kereskedés, egyben a márka arca, nagy szerepet játszik az ügyfélkiszolgálásban, hiszen ő tartja a kapcsolatot a klienssel. Munkája során arra törekszik, hogy a lehető legpontosabb kommunikációval közvetítsen az ügyfél és a szerviz között. A legkülönfélébb helyzetekhez és emberekhez kell alkalmazkodnia, minden esetben ügyelve arra, hogy az autótulajdonosok elégedetten távozzanak a márkakereskedésből. A munkafelvevő feladata, hogy szakmai támogatást és műszaki segítséget nyújtson az ügyfelek számára, akik bizalommal fordulhatnak hozzá.
Integrált fejlesztési szemlélet
A Magyar Suzuki Zrt. a foglalkoztatási lánc minden szintjén – munkafelvevők, szerelők, kereskedők, gyári dolgozók, cégvezetés – támogatja munkatársai folyamatos fejlesztését a magas minőségi sztenderdek és az ügyfélelégedettség biztosítása érdekében. A vállalat például korábban a szerelők között hirdetett versenyt országos partnerhálózatában. Mindezeken felül a cég felsőoktatási intézményekkel, valamint közép- és szakiskolákkal együttműködve nyújt féléves intenzív szakmai gyakorlati lehetőséget fiatalok számára esztergomi gyárában. Meglévő szakemberei fejlesztéséről pedig tanulmányutakkal gondoskodik.