Az Audi Hungariánál évente 160 ezer autó gördül le a gyártósorról. Az autók gyártása egy átfogó, mindenre kiterjedő vizsgálatsorozattal zárul annak érdekében, hogy a vevők kifogástalan minőségben kapják meg autóikat. A vizsgálat egyik eleme egy tömítettségvizsgálat, melynek során valamennyi autó áthalad egy 40 méter hosszú esőztető alagúton.
A kabin előtt egy rádiófrekvenciás azonosító (RFID) szenzor segítségével azonosítják az érkező gépkocsi típusát. A rendszer a típusnak megfelelő áztatási és szárítási programot indítja el. A kabin belsejében nagyteljesítményű fúvókákból percenként 25 liter víz zúdul az autó minden egyes négyzetméterére, ami vízkitettség szempontjából egy monszunesőnyi mennyiséget is felülmúl. A vizsgálat összesen hat percig tart, amelynek része többek között a tető, a kerékjárati ívek és a padlózat felőli áztatás is.
A vizsgálat során a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe veszik. A kabin vízrendszere zárt, ennek köszönhetően a felhasznált víz egy biológiai, bakteriális tisztító rendszerből kerül ismételt betáplálásra. A víz keménységét különféle paramétereknek (pl. ph-érték, vezetőképességi index) megfelelően szabályozzák. A tömítettségvizsgálatot követően az autókat még ebben a különleges kabinban megszárítják, majd a munkatársak egy speciális mérőműszer segítségével ellenőrzik, hogy valóban nem jutott-e víz a belső térbe. Ezt követően folytatódik az autók tesztelése, ellenőrzése a prémium minőség biztosításáért.
Az Audi Hungaria járműgyártásában jelenleg az Audi TT Coupé és TT Roadster, valamint az Audi Q3 és Q3 Sportback modellek készülnek.