A Suzuki Motor Corporation kapcsolt szolgáltatást vezet be az európai piacon a még kényelmesebb felhasználói élmény biztosítása érdekében. A Suzuki Connect elsőként a márka Esztergomban gyártott, közönségdíjas S-Cross modelljeinél lesz elérhető, de a későbbiekben más modellekre is kiterjesztik majd. A szolgáltatást Európa szerte a Magyar Suzuki Zrt. biztosítja Magyarországról.
A most debütáló Suzuki Connect egy opcionális szolgáltatás, melyet a Suzuki-vásárlók pluszban igényelhetnek járművásárláskor egy évre díjmentesen. Az iOS 15.0 és Android 8.0 vagy ezeknél frissebb operációs rendszer-verziókra optimalizált alkalmazás a jármű adatkommunikációs modulját (DCM) használja. Követhetjük vele járművünk állapotát egyéb valós idejű kényelmi funkciók használata mellett. Karbantartással kapcsolatos információkkal és figyelmeztető értesítésekkel szolgál. Probléma észlelése esetén például a diagnosztikai információkat is megoszthatjuk a regisztrált Suzuki kereskedővel, illetve szervizzel.
Távoli elérés kényelmi funkciókkal
A Suzuki Connect számos olyan funkcióval rendelkezik, melyek megkönnyítik a mindennapi autóhasználatot, közlekedést. Ilyenek például azok a figyelmeztetések, melyek jelzik, ha nyitva maradt az autó, illetve bekapcsolva maradt a fényszóró vagy a vészvillogó. A gépkocsi ajtaja távolról is nyithatóvá, zárhatóvá válik. Megkereshetjük az applikáción belül található térképen, hol parkoltunk, és ezt emailen keresztül másokkal is megoszthatjuk. Több emeletes parkolóházban azonban az emelet száma nem lesz elérhető. Tárolható és visszakereshető a segítségével az elmúlt 18 hónap vezetéstörténete, ezzel együtt a más sofőr általi használat is. Biztonsági értesítést kaphatunk a riasztó működésbe lépéséről vagy ha túl hosszú ideig áll az autó járó motorral. Arról is értesülhetünk, ha egy előre megadott zónába belép vagy kilép az autó. A klasszikus rendszerüzenetek mellett tanácsokat is kaphatunk az alkalmazáson keresztül, vagy szükség esetén segítséget kérhetünk az autómentő szolgálattól.