Június 9-én egyedülálló egészségközpontot adott át a Magyar Suzuki, ahol a vállalat munkavállalóinak ingyenesen biztosít majd a különböző diagnosztikai vizsgálatok mellett 15 féle járóbeteg szakellátást.
A Suzuki Egészségút programmal a Magyar Suzuki célja, hogy komplex szolgáltatással gondoskodjon a munkavállalói egészségéről. A kötelező munka-egészségügyi szűrések mellett a vállalat jelenleg is szervez 40 év feletti, illetve ötéves jogviszonnyal rendelkező munkatársai számára éves szűrővizsgálatokat, valamint menedzserszűréseket. A Suzuki Egészségcentrum új szintre lépteti ezeket a szolgáltatásokat. Az intézmény 15 féle járóbeteg szakellátást (mint például, bőrgyógyászat, belgyógyászat, kardiológia, endokrinológia stb.) és különféle diagnosztikai vizsgálatokat (mint például hasi és nyaki ultrahang; terheléses EKG stb.) biztosít a suzukis munkavállalóknak, függetlenül attól, hogy gyártósori vagy irodai munkát látnak-e el. Az ellátás költségét a vállalat finanszírozza.
„Az egyik legfőbb értékünk, hogy egy összetartó és felelős közösség vagyunk. Számunkra fontos a kollégáink testi és mentális egészsége, ezért úgy döntöttünk, létrehozunk egy saját egészségközpontot. Ezzel a munkavállalóink számára elérhetővé teszünk számos szűrést és gyógykezelést, amelyekre egyéb esetben akár heteket, hónapokat kellene várniuk. Szeretnénk, ha az egészség és az arra való törekvés a mindennapok természetes részévé válna. A Suzuki Egészségcentrummal ebben segítünk.” – mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna kommunikációs vezető.
A Suzuki Egészségút program szolgáltató partnere a Hungária Med-M Kft. Az intézmény szolgáltatásait első körben azok a menedzserek és 40 év feletti kollégák vehetik igénybe, akik eddig is szűrővizsgálatra voltak jogosultak, illetve korábbi szűrővizsgálati eredményük alapján kezelést, orvosi figyelmet igényelnek. Velük az egészségügyi szolgáltató veszi fel a kapcsolatot a kezelés részleteivel kapcsolatban. A vállalat célja, hogy hosszú távon az összes munkavállalóra kiterjessze ezt a lehetőséget, és a kötelező üzemorvosi vizsgálaton feltárt problémákat is gyógyítani lehessen. Az orvosi csapat a szolgáltatás részeként ügyfélszolgálatot, call-centert és elektronikus kapcsolattartási lehetőséget biztosít a gördülékeny szervezés érdekében. A vállalat a Suzuki Egészségcentrum megnyitását követően folyamatosan vizsgálja majd a visszajelzéseket és igény esetén további szolgáltatásokkal bővíti a jelenleg elérhetők listáját.