A Porsche Hungaria, Magyarország vezető autóimportőre jelentős szervezeti és személyi változásokat jelentett be a menedzsment struktúrájában, amelyek célja a vállalat további növekedésének és versenyképességének támogatása.
Flotta menedzsment – Létrejön a One.fleet
One.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh Jánost, a Škoda eddigi márkaigazgatóját nevezte ki a Porsche Hungaria ügyvezetése. Németh János 21 évvel ezelőtt kezdte pályafutását gyakornokként a Porsche Hungarianál a Škoda márka égisze alatt. Az évek során a márkán belül több pozícióban is bizonyított, 2017 novembere óta pedig márkaigazgatóként vezeti a Škodát Magyarországon. János számos vezetőképző tréninget teljesített az utóbbi években a Porsche Hungaria anyavállalatának szervezésében, az idei évben pedig MBA minősítést szerzett mobility management szakon, amely képzés a Porsche Holding – WU Executive Academy együttműködésében valósult meg.
Škoda márkaigazgatóság
Németh János utódjaként november 20-tól Kelemen-Tűz Gabriella tölti be a Škoda márkaigazgatói pozícióját. A szakember több mint 20 éves autóipari tapasztalattal rendelkezik, kiváltképp az értékesítés és marketing területén. Legutóbbi pozíciójában a Renault/Dacia/Alpine márkák bankjának vezérigazgatójaként dolgozott.
Audi márkaigazgatóság
Zakariás Fruzsina közös megegyezéssel távozik a vállalattól. November 5-től Turzai Árpád az Audi új márkaigazgatója. A szakember az elmúlt 15 évben releváns autóipari és importőri tapasztalatra tett szert különböző márkákat képviselve regionális és hazai szinten, beleértve a Jaguar – Land Rover márkákat is.
Hálózatfejlesztési osztály
A Porsche Hungaria ügyvezetése létrehoz egy új hálózatfejlesztési osztályt, amelynek vezetője Varga Kornél lesz. A szakember több mint 25 éve dolgozik az iparágban, ahol vezetői tapasztalatot szerzett piacvezető vállalatoknál az autófinanszírozás, autóbiztosítás és flotta menedzsment területén.
Az új osztály a Porsche Hungaria valamennyi márkáját támogatja, és olyan stratégiailag fontos feladatokat lát el, mint a folyamatos hálózatfejlesztés és tervezés, az ügyfélélmény javítása, minőségi szabványok alkalmazása, valamint az arculati irányelvek átvételének koordinációja.