Új marketingvezető és új Mini márkavezető a BMW Group Magyarországnál.
Oros Attila (45), a BMW Group Magyarország eddigi marketingvezetője 2016 tavasz végétől MINI márkavezetőként folytatja karrierjét a vállalatnál, hogy a prémium brit márka teljes körű értékesítés és marketing tevékenységért felelve a Minitt további sikerekhez segítse.
Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudomány Egyetem elvégzése után tanulmányait a párizsi Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. A tapasztalt szakember 20 éve dolgozik az autóiparban hazai és nemzetközi területen is, így többek között 4 évet töltött a Citroen párizsi központjában, illetve később a francia márka magyarországi marketing vezetése is hozzá tartozott. A BMW Group Magyarország marketing vezetői feladatait 2010 óta látta el sikeresen, mely időszakban a BMW folyamatosan növelte eladásait a hazai piacon. A három gyermekes szakember kiválóan beszél franciául és angolul, szabadidejét legszívesebben utazással, túrázással vagy hobbi-autózással tölti.
A Mini márkamenedzseri pozíciót korábban betöltő Jávor Dániel távozott a BMW Group Magyarországtól, karrierjét a vállalaton kívül folytatja.
Június közepétől Pócs Zsuzsanna veszi át a BMW Group Magyarország marketig vezetői feladatait. A BMW-hez újonnan érkező szakember 14 éve dolgozik az autóiparban. Autós szakmai karrierjét 2002-ben kezdte a Porsche Hungaria PR munkatársaként, majd az elmúlt 10 évben a vállalat Audi marketing vezetői pozícióját töltötte be. Az Audi márka marketing feladatai mellett párhuzamosan 2006-2008-ig a Porsche, valamint 2009-2012 időszakban a Seat márkák marketing irányítása is hozzá tartozott.
A vezető felsőfokú végzettségét előbb a Kodolányi János Főiskola gazdálkodási szakán, majd a Pécsi Tudományegyetem Gazdálkodás Marketing Msc képzésén szerezte. Zsuzsanna anyanyelvi szinten beszél németül és felsőfokon angol nyelven. Szabadidejében szeret utazni, új kultúrákat felfedezni, új embereket megismerni, valamint sokat sportol, így leginkább a futás és a sízés jelenti számára a kikapcsolódást.