A hibrid Acura/Honda NSX szupersportkocsi Type S változata a korábbinál is nagyobb vezetési élményt ígér. És rengeteg lóerőt: 608-at.
Az Acura/Honda NSX gyártását ugyan befejezik 2022-ben, de addig még piacra dobját a Type S csúcsváltozatát. Az ikerturbós, 3,5 literes, V6-os benzinmotorból és a három villanymotorból álló hajtáslánc teljesítményét a Honda mérnökei 580-ról 608 lóerőre, forgatónyomatékát 655-ről 667 newtonméterre emelték az új turbók és injektorok segítségével, de az akkumulátor kapacitását is 20 százalékkal megnövelték. Áthangolták a futóművet és a négyféle vezetési üzemmódot, ezen kívül elöl 1, hátul 2 centivel lett szélesebb a nyomtáv, a 9 fokozatú dupla kuplungos váltó 50 százalékkal gyorsabban vált fel – írja az Autószektor.
A Type S nagyobb légbeömlős első lökhárítóval, új ötküllős felnikkel, NSX-logós vörös féknyergekkel, szénszálas diffúzorral, tetővel és küszöbökkel gazdagodott a normál változathoz képest, de rendelhető egy szénszálas Brembo féket, motorburkolatot és egyéb kiegészítőket tartalmazó könnyített csomag is, amellyel további 26 kilót le lehet faragni a jármű tömegéből.
Csupán 350 példányt gyártanak az NSX Type S-ből, ebből háromszázat az Egyesült Államokban terveznek értékesíteni, a világ többi része pedig a maradék 50-en osztozhat.