Növelte eladásait az első negyedévben a Peugeot, Citroen és DS márkájú autókat gyártó francia PSA Group autóipari konszern.
A francia PSA Group autóipari csoport értékesítési árbevétele az új modelloffenzívának köszönhetően 4,9 százalékkal, 13,63 milliárd euróra emelkedett az első negyedévben az egy évvel korábbi 13,0 milliárd euróról.
Január-márciusban a konszern 729 ezer Peugeot, Citroen és DS márkájú gépkocsit értékesített, 4,2 százalékkal többet a tavalyi első negyedévinél. A PSA Group csak féléves nyereségadatokat tesz közzé, negyedéveset nem.
A csoport kínai közös vállalatainak a forgalma nincs konszolidálva a konszern mérlegében. Kínában az eladások tavaly 16 százalékkal, az idei első negyedévben 46 százalékkal csökkentek. A 2014-ben még csőd közeli állapotból állami támogatással talpra állított Peugeot csoport következetes költségcsökkentési programmal tavaly már 6 százalékra növelte bevételarányos jövedelmezőségét.