Változás az Opel Magyarország PR-vezetésében

Az Opel Magyarország PR-vezetői pozícióját június 1-jétől Sümegi Zsuzsanna látja el, aki a PR- és marketing feladatokat a nyugdíjba vonuló Dános Andrástól veszi át.

A járműipar meghatározó kommunikációs szakembere, Dános András, elsők között csatlakozott az Opel Magyarországhoz 30 évvel ezelőtt. Munkájával és tapasztalatával hozzájárult az Opel márka hazai elismertségének erősítéséhez. A szakembert az Év Magyar Autója zsűrije az Év Autós PR-szakembere díjjal tüntette ki.

Sümegi Zsuzsanna

A stafétabotot átvevő Sümegi Zsuzsanna IT és telekommunikációs iparágból érkezett az Opel Magyarországhoz.  A PR mellett a marketing terület irányítását is ellátja a cégnél. Feladata lesz az Opel márka újrapozicionálása, az új modellek hazai piacra történő bevezetésének támogatása, a megváltozott piaci igényekhez igazodó marketing- és kommunikációs stratégia kialakítása.