Kateřina Slánskát nevezték ki az együttműködő robotok piacvezetőjének számító dán Universal Robots új marketingmenedzserének. Az új marketingvezető regionális csapaton belüli felelőssége a Közép- és Kelet-Európában zajló marketing és PR tevékenységekre terjed ki.
A Universal Robots-nál Kateřina Slánská elsőszámú feladatai közé tartozik a közép- és kelet-európai régió ko-bot (kollaboratív robot) piacának innovatív vezetőjéhez méltó márka- és terméktudatosság növelése, valamint a vállalat üzleti stratégiájának megfelelő marketingtevékenységek irányítása. Emellett immár az ő hatáskörébe tartozik az új üzleti lehetőségeket teremtő és a partnerkapcsolati hálót kiterjesztő prezentációk és bemutatók szervezése is.
Kateřina Slánská a Rockwell Automation és az Ericcson munkatársaként jelentős tapasztalatra tett szert az európai, közel-keleti és afrikai piacokon a marketing kampányok és PR tevékenységek tervezésében, fejlesztésében és végrehajtásában. Középiskolai tanulmányai befejeztével Nagy-Britanniában az angol nyelv mellett légi turizmust tanult. Egy fia van, hobbijai a történelem, az utazás, a sport és a zene.