Következetes előrelépés az év folyamán: a Porsche AG hat százalékkal 196 562 autóra növelte járműkiszállításai számát 2018 első kilenc hónapjában.
A sportautó-gyártó különösen Európában örvend még nagyobb népszerűségnek: a növekedés itt kilenc százalékot tesz ki (66 551 autó). Csak Németországban a kereslet 13 százalékot emelkedett, és az első kilenc hónapban 24 709 járműre nőtt. A Porsche legnagyobb piacán, Kínában, szintén négy százalékkal növekedett az átadások számra 56 254 kiszállításra. A modellkínálatban a Panamera könyvelhette el a legnagyobb gyarapodást: szeptember végéig a négyajtós sportautó iránti kereslet 60 százalékkal nőtt. A 911 szintén kétszámjegyű változást mondhat magáénak 19 százalékos növekményével. A kínálat legnagyobb darabszámban értékesített modellje továbbra is a Macan a maga 68.050 átadásával, illetve a Cayenne 49 715 példánnyal.
Szeptember 1-jétől Európában új, még szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírások léptek érvénybe. A változás után az új modelleket lépcsőzetesen vezetik be. Ez a kétajtós 911 és 718 sportautókkal kezdődik, valamint a frissített Macannal, amely a Párizsi Autószalonon is bemutatkozott.
A Porsche kínálatában nem volt dízelmotor 2018 februárjától kezdve. Szeptember végén az ügyvezető bizottság úgy döntött, hogy véglegesen megszünteti a dízelmotorok elérhetőségét a jövőre nézve. Ugyanakkor a Porsche folyamatosan növekvő kereslettel szembesül a hibrid modellek irányába. Például Európában az összes értékesített Panamera modell több mint 60 százaléka már konnektoros hibrid hajtású.