A BMW AG harmadik negyedévi adózott eredménye 17,4 százalékkal 1,81 milliárd euróra nőtt, elsősorban amiatt, hogy bővült a kínai kereslet a cég különösen nyereséges luxusautói iránt, mint például az X7.
A harmadik negyedévben a BMW AG 2,46 milliárd euró adófizetés előtti eredményt ért el, 9,6 százalékkal töbet az egy évvel korábbinál. A cég bevétele 1,4 százalékkal, 26,28 milliárd euróra mérséklődött.
Az eladott autók száma 8,6 százalékkal, 675 ezer 592-re nőtt. A Kínában értékesített járművek száma 31 százalékkal bővült, ami ellensúlyozta a 15,7 százalékos csökkenést az Egyesült Államokban.
A bevételarányos adózás előtti jövedelmezőség 9,4 százalékra javult az egy évvel korábbi 8,4 százalékról.