Összesen 470 ezer 500 járművet adott el 2021-ben a Seat, ami 10,3 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest (426 ezer 600 jármű). A félvezetőhiány jelentős hatásaival 2021 a teljes iparág számára kihívásokkal teli évnek bizonyult, a Cupra kínálatának és a legalább részben elektromos hajtásrendszerű modellek iránt keresletnek köszönhetően a vállalat növelni tudta értékesítését.
2021 folyamán négyszeresére, 14 ezer 700-ról 60 ezer 600-ra bővült a Seat elektromos és hálózatról tölthető hibrid hajtásrendszerű modelljeinek értékesítése, míg a Cupra márka összesen 79 ezer 300 járművével megháromszorozta eladásait. A Formentor sikerének köszönhetően 189,4 százalékkal múlta felül a 2020-as eladást (27 ezer 400 autó), miközben a Cupra eladásainak 41 százalékát már legalább részben elektromos modellek tették ki az elmúlt 12 hónap során.
104 ezer 100 eladott járművel ismét Németország számított a Seat vezető piacának, amelyet 81 ezer 800 autóval Spanyolország, illetve 50 ezer 700-as eladással az Egyesült Királyság követett. A vállalat öt legjelentősebb piacának sorát Franciaország (31 ezer 200 autó) és Olaszország (27 ezer 600 autó) tette teljessé.
A márka első tisztán elektromos modellje, a tavaly novemberben a piacra érkezett Cupra Born 3300 példányban talált gazdára.
A Seat globálisan 423 ezer 888 járművet gyártott 2021-ben, ami 4,2 százalékos növekedést jelent a megelőző évhez (406 ezer 706 jármű) viszonyítva. A martorelli üzem termelése 2020-hoz (350 ezer 850 autó) képest 9,8 százalékkal bővült 2021 folyamán, összesen 385 ezer 200 Seat Ibiza, Arona, Leon, Cupra Leon, Cupra Formentor és Audi A1 gépkocsit állítva elő. Mindez azonban csaknem 30 százalékkal maradt el a gyár teljes kapacitásától.