A Knorr-Bremse budapesti telephelyén legyártotta a digitális automata kuplung (DAC) első prototípusait, amely automatizált funkciókat és intelligens, digitális szolgáltatásokat tesz lehetővé a vasúti teherforgalomban. Az új generációs eszközök bevezetése jelentős hatékonyságjavulást hozhat a vasúti teherfuvarozásban Európa-szerte.
A vonatok össze- és szétkapcsolását végző nagy precizitású kuplungrendszerek fejlesztésekor a biztonság, a tartósság és a teljesítmény a legmagasabb prioritást élvezték: a speciális acélból készült húzó és vonórendszer képes ellenállni a tehervonatok vezetése, fékezése és manőverezése során fellépő hatalmas torziós és hosszirányú erőknek. A Knorr-Bremse ugyanakkor hangsúlyt helyezett a hatékony karbantartásra és a DAC életciklusköltségeinek optimalizálására is. A Knorr-Bremse DAC rendszere mindezek mellett vasúti automatizálási funkciókat és digitális szolgáltatásokat is lehetővé tesz. A Knorr-Bremse jelentős piackövetési és digitalizációs tapasztalatának köszönhetően a vállalat további okos karbantartási és kiegészítő szolgáltatásokat (például állapotfüggő és megelőző karbantartást) tud majd nyújtani vevői számára, felhőalapú big data elemzések segítségével. Budapest jelentős szerepet tölt be a teljes kuplungprojektben, a Knorr-Bremsén belül itt zajlik a fejlesztési és gyártási munka jelentős része mind a teher-, mind a személyvonati kuplungrendszerek tekintetében.
A DAC rendszer prototípusait és az új személyvonati vonókészülékeit a Knorr-Bremse a Budapesten erre a célra kialakított, új próbapadjain fogja tesztelni. A vizsgálatok középpontjában a járművek összekapcsolása és szétkapcsolása áll. Ezt követően a Knorr-Bremse az ERJU keretében már az év végén valós körülmények között teszteli majd a DAC továbbfejlesztett változatát. A célkitűzés szerint a vállalat 2025-ig – az ERJU további partnereivel együtt – piacképes termékeket szeretne kifejleszteni a DAC várható bevezetéséhez. Ezzel párhuzamosan a Knorr-Bremse saját fejlesztésű elektromos kuplungrendszerén is dolgozik, amelyet szintén az ERJU keretében kerülhet piacra.
Nahát!!
L sem hiszem.
And 5D technológiával???
Van is már rá vevő???
Csak érdeklődve kérdezem…
csak ennyi
barátilag
J.L.
Fanasztikus
Nahát ez nem semmi
And 5D technológiával vagy úgy simán???
És van mr rá érdeklődő is???
Csk kérdezem??
Csak ennyi
barátilag
J.L.
Fantasztikus
Ezt nem is gondoltam volna!!
Na és 5D technológiával készült???
Érdeklődő is van már a gyártásra???
Csak érdeklődöm
ennyi
barátilag
J.L.