Az AvtoVAZ gyáraiban az ukrajnai orosz agresszió következményei miatt június 6-án négynapos munkahetet rendeltek el. Augusztus 15-én immár visszaálltak a rendes, ötnapos munkahétre.
A Lada Granta összeszerelő sora heti öt napon, két műszakban termel. A Lada Niva terepjárók gyártása szintén heti öt napon át, de egy műszakban zajlik. Az AvtoVAZ-nál augusztus 29-től november 27-ig hatnapos lesz a munkahét, ráadásul mindhárom szerelősoron megy majd a munka: a Grantáén két műszakban, a Niváén egy műszakban, valamint a B0 soron két műszakban, ahol a Largus gyártását készítik elő.
Október 3-tól november 27-ig a vállalatnál az esti műszak nem közvetlenül a nappali műszak vége után, hanem két óra múlva kezdődik. Így az üzem időt tartogat a túlórákra. Az orosz gyártó továbbra is vitathatatlanul az orosz piac vezetője – 2022 első hét hónapjában 83 ezer 564 Ladát vásároltak, ami ugyan 63,5 százalékkal kevesebb, mint az előző év azonos időszakában. Az Autostat piacelemző oldal úgy tudja, 2022 második félévében az AvtoVAZ közel 140 ezer Lada gyártását tervezi, ami az első félévben gyártott mennyiség duplája.
Sok sikert!!
Hát csak ennyi
barátilag
J.L.