A CAAM (kínai autógyártók szövetsége) adatai szerint a kínai gépjármű-kereskedelem január óta először szenvedett visszaesést éves szinten, júliusban 1,4 százalék mínusszal 2 millió 387 ezerre csökkent. Nézzük, melyek voltak a kínai vásárlók kedvencei. Hosszú a lista, sok eddig ismeretlen modellel.
Az enyhe csökkenés távolról sem jelent komolyan visszaeső piacot hisz 2022 júliusában az autóértékesítés 29,7 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, ami rekordot jelentett abban a hónapban. A részleteket tekintve a személygépkocsik iránti kereslet 3,4 százalékkal mérséklődött 2,1 millióra, a haszongépjárművek eladásai pedig 16,8 százalékkal 287 ezerre emelkedtek, alacsony egy évvel korábbi bázison. A teljes évet nézve a piac 7,9 százalékkal, 15 millió 626 ezer autóra nőtt, ebből 13 millió 368 ezer személygépkocsit (+6,7 százalék) és 2,258 millió haszongépjárművet (+15,9 százalék) értékesítettek. A termelés 2,2 százalékkal csökkent júliusban, 2,401 millió járművet gyártottak, 2,115 millió személygépkocsit (-4,3 százalék) és 286 ezer tehergépkocsit (+17 százalék). A járműgyártás Kínában 2023-ban 7,4 százalékkal 15,65 millióra nőtt, ebből 13,397 millió személygépkocsi (+6 százalék) és 2,253 millió haszonjármű (+16,9 százalék).
A piac szokásosnál gyengébb teljesítménye ellenére a zöld autók (NEV) nagykereskedelme továbbra is lendületben van: éves szinten 31,6 százalékkal nőtt 780 ezerre, ami 32,7 százalékos piaci részesedést jelent. Az ilyen járművek (elektromos és phev-autók) gyártása 30,6 százalékkal 805 ezerre emelkedett. Éves szinten a kereslet 41,7 százalékkal, 4,526 millió autóra és 29 százalékos részesedésre emelkedett, míg a gyártás 40 százalékkal, 4,591 millióra nőtt. Az export szintén emelkedő pályán van, 35,1 százalékkal, 392 ezerre nőtt az előző évhez képest, beleértve 101 ezer zöld autót (+87 százalék). Idén eddig 2,533 millió járművet exportáltak Kínából, ami 67,9 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Ebből 636 ezret tesznek ki a NEV-ek.
A márkák rangsorát tekintve a BYD (+38,9 százalék) dacol a piaci visszaeséssel és tovább növeli előnyét a küszködő Volkswagen (-19,9 százalék) előtt. A két gyártó közötti különbség közel 41 ezerre nőtt a hónapban, és 157 ezret tesz ki az egész év tekintetében. Elég, ha csak annyit mondunk, hogy a Volkswagen búcsút inthet az elsőségének, ami a nyolcvanas évekbeli belépése óta először fordulna elő. Az e2 (+432,4 százalék), a Qin Plus (+23,4 százalék), a Yuan Plus (+19,7 százalék) és a Destroyer E5 (+19,2 százalék) voltak a BYD legjobban teljesítő modelljei júliusban. Mellettük a márka leginkább a Seagull, Song Pro, Seal és Corvette 07 sikeres bevezetéseire támaszkodott. Ami a Volkswagent illeti, az ID.3 (+60 százalék) az egyetlen pozitív villanyos: az ID.4 Crozz (-49,1 százalék), az ID.4 X (-83,7 százalék), az ID.6 Crozz (-53,9 százalék) és az ID.6 X (-91,6 százalék) népszerűsége mind jelentősen visszaesett. A Polo (+40137,5 százalék), a Tayron (+522,2 százalék), a Touran (+88,9 százalék), a Sagitar (+65,3 százalék) és a Passat (+3,8 százalék) még mindig tudnak éves szinten növekedni.
A Toyota (-9,8 százalék) a piacnál is nagyobbat gyengült, de maradt a harmadik megelőzve a Hondát (-41,7%) és a Changant (-20,4 százalék). A Geely (+5,9 százalék) javulást könyvelt el, míg a GAC (+56,5 százalék) és a BMW (+34,4 százalék) egyaránt nagyszerű egészséget mutatnak. Az Audi (-8,2 százalék) és a Mercedes-Benz (-18 százalék) siralmasan zárja a top 10-et.
A következő öt autógyártó mindegyike kétszámjegyű esést szenvedett el: a Wuling (-38,2 százalék), a Nissan (-37,6 százalék), a Buick (-24 százalék), a Haval (-26,7 százalék) és a Chery (-52,4 százalék) mind inkább elfelejtenék ezt a hónapot. Ezzel teljesen ellentétben az LI Auto (+227,5 százalék) több mint háromszorosára növelte eladásait az előző évhez képest, és 34 ezer 134 darabos eladással a negyedik egymást követő havi rekordot érte el. Az autógyártó a rekordot jelentő 16. helyre is feljött. A Tesla (+11,4 százalék) némileg csalódást okozott, de a júniusi -4,8 százalékos veszteség után ismét pozitív tartományban van. A stabil Hongqi (+32,9 százalék) mögött a Nio (+103,6 százalék) 20 462 darabos havi volumenrekordot döntöget, az előző legjobb 2022 decemberében 15 ezer 815 értékesített autó volt. A top 20-ba is először tör be a 19. helyen, és 10 ezer 961 eladással a Tesla mögött zárt. A Zeekr (+139,7 százalék) szintén minden idők legnagyobb volumenét érte el 12 039-cel, ahogy a Shenlan is 11 429-cel, ami az első öt számjegyű eladás eredménye a márkának.
A modellek rangsorában a BYD Qin Plus (+23,4 százalék) júniushoz képest egy helyet javítva vezeti a listát, és ezt helyét most már az egész év során is tartja. A BYD Song Plus (-22,5 százalék) a 2. helyen zárja a hónapot, megelőzve a Nissan Sylphy-t (-31,6 százalék) és a VW Lavidát (-26 százalék), amelyek mind szabadesésben vannak. A BYD Han (-2,6 százalék) zárta a top 5-öt.
A hónap meglepetése a BYD Seagull bejutása a top 10-be, alig kevesebb mint 25 ezres nagybani értékesítéssel. A mini villanyos, a BYD kínálatának legolcsóbb járműve, már most túllépte az előrejelzéseket. A VW Sagitar a Tesla Model Y (+50,1 százalék) előtt végzett, míg a Yuan Plus (+19,7 százalék) révén öt BYD végzett az első kilencben. Az új Wuling Bingo 15 ezres darabszám körül stabilizálódott, és a közelmúltban bevezetett járművek közül a LI Auto L7 és a Denza D9 is megdöntötte havi mennyiségi rekordját.
Top 90 márka Kínában 2023-ban
Hely | Márka | 2023
július |
vs 2022
július |
2023 | vs 2022 |
1 | BYD | 219 736 | 38,9% | 1 317 965 | 65,4% |
2 | Volkswagen | 178 745 | -19,9% | 1 161 035 | -7,7% |
3 | Toyota | 134 316 | -9,8% | 931 838 | -8,3% |
4 | Honda | 89 529 | -41,7% | 617 013 | -25,9% |
5 | ChangAn (beleértve Chana) | 85 327 | -20,4% | 567 058 | -6,9% |
6 | Geely | 83 613 | 5,9% | 495 289 | -2,9% |
7 | GAC | 73 254 | 56,5% | 452 990 | 43,2% |
8 | BMW | 59 916 | 34,4% | 388 717 | 9,4% |
9 | Audi | 54 769 | -8,2% | 350 814 | 4,0% |
10 | Mercedes-Benz | 54 237 | -18,0% | 360 140 | 4,0% |
11 | Wuling | 52 418 | -38,2% | 355 327 | -12,7% |
12 | Nissan | 50 923 | -37,6% | 350 127 | -29,7% |
13 | Buick | 50 007 | -24,0% | 292 522 | -16,8% |
14 | Haval | 44 891 | -26,7% | 251 406 | -26,5% |
15 | Chery | 43 507 | -52,4% | 227 835 | -43,3% |
16 | LI Auto | 34 134 | 227,5% | 173 251 | 144,6% |
17 | Tesla | 31 423 | 11,4% | 325 528 | 1,1% |
18 | Hongqi | 29 600 | 32,9% | 183 626 | 17,4% |
19 | NIO | 20 462 | 103,6% | 75 023 | 23,2% |
20 | COS | 19 468 | -2,8% | 118 371 | 7,7% |
21 | Chevrolet | 17 007 | -27,7% | 99 300 | -26,0% |
22 | Hyundai | 16 174 | -32,7% | 139 433 | 14,6% |
23 | DongFeng | 16 109 | -52,9% | 116 165 | -55,6% |
24 | Cadillac | 16 007 | -25,2% | 104 049 | 12,6% |
25 | Lynk & Co | 15 214 | 1,4% | 91 373 | 1,4% |
26 | Ford | 14 600 | -41,5% | 94 500 | -17,9% |
27 | Leap Motor | 14 335 | 19,0% | 58 837 | -8,1% |
28 | Jetour | 13 787 | -17,4% | 81 473 | 12,7% |
29 | Volvo | 12 469 | -17,6% | 81 257 | 2,9% |
30 | Zeekr | 12 039 | 139,7% | 54 672 | 127,5% |
31 | Jetta | 12 001 | 20,0% | 92 089 | 4,5% |
32 | Shenlan | 11 429 | new | 51 342 | new |
33 | Denza | 11 146 | n/a | 67 310 | 38362,9% |
34 | Xpeng | 11 008 | -4,5% | 52 443 | -35,0% |
35 | Tank | 10 667 | -14,5% | 63 972 | -3,9% |
36 | Roewe | 10 478 | -64,1% | 89 872 | -49,0% |
37 | MG | 10 145 | -81,2% | 57 306 | -72,9% |
38 | Ora | 8 577 | -2,9% | 46 034 | -20,0% |
39 | JAC | 7 927 | 557,8% | 22 916 | 120,2% |
40 | Neta | 7 762 | -44,7% | 59 900 | -22,4% |
41 | Kia | 6 711 | -54,4% | 46 998 | -36,4% |
42 | WEY | 6 652 | 119,2% | 24 414 | -2,4% |
43 | Bestune | 6 439 | -8,1% | 40 002 | 22,8% |
44 | Beijing | 5 307 | -25,1% | 60 338 | 73,4% |
45 | Venucia | 5 146 | -49,1% | 38 230 | -34,7% |
46 | Exeed | 5 125 | 44,7% | 23 149 | 8,0% |
47 | Mazda | 4 937 | -30,6% | 37 034 | -41,1% |
48 | Smart | 4 292 | new | 27 832 | new |
49 | Aito | 4 231 | 284,6% | 27 477 | 28,9% |
50 | Lincoln | 4 210 | -31,5% | 32 470 | -12,4% |
51 | Baojun | 3 985 | -76,2% | 11 605 | -86,8% |
52 | Cao Cao | 3 539 | new | 10 085 | #DIV/0! |
53 | Geometry | 3 209 | -69,3% | 32 545 | -36,5% |
54 | Voyah | 3 142 | 75,2% | 18 173 | 109,6% |
55 | Maxus | 3 139 | 608,6% | 17 187 | -13,6% |
56 | Peugeot | 2 947 | -18,1% | 20 233 | -35,2% |
57 | Cowin (Kaiyi) | 2 366 | -16,4% | 23 470 | 101,5% |
58 | Land Rover | 2 341 | -29,1% | 17 732 | 7,4% |
59 | BAW | 2 080 | n/a | 6 775 | n/a |
60 | Skyworth | 2 078 | 79,3% | 9 644 | 20,8% |
61 | Soueast | 2 050 | 502,9% | 2 576 | -35,4% |
62 | Skoda | 1 998 | -44,7% | 14 807 | -47,4% |
63 | Jaguar | 1 954 | 29,8% | 12 101 | 0,0% |
64 | Citroen | 1 943 | -60,1% | 18 500 | -41,4% |
65 | Rising Auto (ex R) | 1 802 | 28,6% | 9 599 | -0,6% |
66 | IM | 1 722 | 111,0% | 11 512 | 1310,8% |
67 | Dayun | 1 720 | 16,5% | 9 952 | 52,1% |
68 | Arcfox | 1 536 | 45,9% | 10 022 | 33,5% |
69 | Fukang | 1 216 | 48,5% | 2 303 | -41,5% |
70 | AvatR | 1 200 | new | 11 955 | new |
71 | SWM | 1 115 | -18,9% | 16 976 | 34,3% |
72 | SRM | 1 029 | -20,9% | 8 172 | 44,7% |
73 | Lingbao | 1 021 | -65,8% | 8 260 | -59,7% |
74 | Sinogold | 900 | -76,8% | 7 350 | -3,6% |
75 | Hycan | 785 | 73,3% | 12 038 | 91,0% |
76 | VGV | 520 | -24,9% | 2 841 | -35,3% |
77 | Foton | 446 | 7,5% | 3 081 | 15,4% |
78 | JMC (incl, Jmev) | 366 | 55,1% | 2 510 | -53,8% |
79 | Infiniti | 300 | 92,3% | 3 826 | -0,7% |
80 | Sehol | 207 | -98,3% | 39 862 | -45,3% |
81 | Karry | 155 | 19,2% | 656 | -20,8% |
82 | FAW | 140 | 37,3% | 438 | -44,3% |
83 | EV Young | 100 | -83,9% | 1 381 | -58,4% |
84 | Haima | 52 | -74,3% | 7 859 | 2,7% |
85 | DS | 51 | -72,6% | 346 | -70,2% |
86 | Xiaohu | 47 | -92,2% | 580 | -82,8% |
87 | Livan (ex Lifan Maple) | 39 | -98,0% | 6 551 | 81,9% |
88 | Seres | 37 | n/a | 2 614 | 6964,9% |
89 | Ciimo | 9 | -99,0% | 1 498 | -66,8% |
90 | Everus | 3 | -97,2% | 93 | -92,8% |
Top 505 autó 2023-ban Kínában
Hely | Modell | 2023. július | vs 2022. július | 2023 | vs 2022 | ||
1 | BYD Qin Plus | 37 129 | 23,4% | 237 403 | 46,1% | ||
2 | BYD Song Plus | 29 991 | -22,5% | 206 517 | 2,6% | ||
3 | Nissan Sylphy | 29 670 | -31,6% | 194 458 | -28,5% | ||
4 | VW Lavida | 28 898 | -26,0% | 180 660 | -10,2% | ||
5 | BYD Han | 25 179 | -2,6% | 122 878 | -0,1% | ||
6 | BYD Seagull | 24 989 | új | 49 976 | új | ||
7 | VW Sagitar | 23 734 | 65,3% | 142 491 | 22,9% | ||
8 | Tesla Model Y | 23 632 | 50,1% | 227 564 | 17,1% | ||
9 | BYD Yuan Plus | 23 594 | 19,7% | 164 671 | 121,3% | ||
10 | GAC Aion S | 22 437 | 226,9% | 138 036 | 195,0% | ||
11 | BYD Dolphin | 21 800 | 3,8% | 175 201 | 120,6% | ||
12 | ChangAn CS75 Plus | 21 323 | -0,4% | 137 314 | -0,1% | ||
13 | Honda Civic | 19 051 | 13,4% | 71 749 | -20,3% | ||
14 | BYD Song Pro | 18 800 | új | 100 413 | új | ||
15 | VW Passat | 18 152 | 3,8% | 102 697 | 1,2% | ||
16 | GAC Aion Y | 17 861 | 42,5% | 109 870 | 93,5% | ||
17 | Toyota Camry | 17 613 | -14,5% | 120 104 | -20,5% | ||
18 | Geely Boyue | 17 077 | 40,8% | 96 336 | 16,3% | ||
19 | Haval H6 | 16 972 | -38,6% | 109 812 | -32,1% | ||
20 | Toyota Corolla | 16 848 | -30,5% | 111 875 | -19,4% | ||
21 | Honda CR-V | 16 481 | -39,7% | 98 115 | -32,1% | ||
22 | VW Magotan | 16 233 | -13,2% | 98 304 | 8,1% | ||
23 | Wuling Hongguang Mini EV | 15 499 | -72,6% | 137 536 | -48,0% | ||
24 | BMW 3-as L | 15 458 | 67,9% | 84 302 | -4,7% | ||
25 | ChangAn Eado/Eado Plus | 15 262 | -11,7% | 101 055 | -2,0% | ||
26 | Toyota Front Lander | 14 473 | 59,7% | 82 511 | 92,4% | ||
27 | Wuling Bingo | 14 378 | új | 59 040 | új | ||
28 | Toyota RAV4 | 14 355 | 3254,0% | 84 996 | 11,6% | ||
29 | Mercedes C-osztály L | 14 198 | 10,9% | 82 189 | -2,4% | ||
30 | Geely Xingyue L | 14 133 | 11,9% | 77 985 | 11,9% | ||
31 | Changan Lumin | 14 103 | 90,3% | 64 984 | 671,3% | ||
32 | Mercedes E-osztály L | 14 000 | -2,0% | 97 654 | 22,6% | ||
33 | Audi A6L | 13 897 | 1,9% | 95 437 | 38,5% | ||
34 | Haval Big Dog/Dargo | 13 636 | 28,5% | 77 223 | 42,3% | ||
35 | Buick Verano | 13 549 | -38,7% | 70 774 | 0,3% | ||
36 | LI L7 | 13 389 | új | 55 803 | új | ||
37 | VW Tiguan L | 12 957 | -35,0% | 77 778 | 0,0% | ||
38 | ChangAn UNI-V | 12 676 | -19,0% | 80 346 | 83,9% | ||
39 | BYD Tang | 12 662 | 7,4% | 83 172 | 23,1% | ||
40 | Audi A4L | 12 578 | 33,8% | 69 283 | -8,2% | ||
41 | Chevrolet Monza | 12 502 | 170,1% | 67 823 | 8,8% | ||
42 | Toyota Corolla Cross | 11 663 | 16,6% | 65 697 | 91,6% | ||
43 | Geely Emgrand | 11 547 | 713,7% | 86 738 | 9,9% | ||
44 | Toyota Wildlander | 11 429 | -9,7% | 76 313 | 4,6% | ||
45 | Chery Tiggo 8/Plus | 11 346 | -46,2% | 59 172 | -37,3% | ||
46 | BMW 5-ös L | 11 318 | 6,2% | 76 920 | -27,2% | ||
47 | LI L8 | 11 315 | új | 55 939 | új | ||
48 | Denza D9 | 11 146 | új | 67 310 | új | ||
49 | NIO ES6 | 11 118 | 129,9% | 21 558 | -24,0% | ||
50 | Audi Q5L | 10 815 | -23,3% | 75 551 | 3,5% | ||
51 | BMW X3 | 10 813 | 191,9% | 68 366 | 3,4% | ||
52 | VW Bora | 10 804 | -63,0% | 86 998 | -34,9% | ||
53 | Buick GL8 | 10 709 | 96,1% | 65 432 | 11,1% | ||
54 | COS Z6 | 10 474 | 46,3% | 53 661 | 263,2% | ||
55 | Mercedes GLC | 10 400 | -41,9% | 64 944 | -22,4% | ||
56 | Geely Xingrui | 10 204 | -4,0% | 59 106 | 8,5% | ||
57 | Geely Galaxy L7 | 10 058 | új | 19 731 | új | ||
58 | Hongqi H5 | 9 867 | 75,7% | 60 565 | 41,0% | ||
59 | Honda Integra | 9 697 | 14,4% | 55 505 | 16,6% | ||
60 | VW Tayron | 9 638 | 522,2% | 72 534 | 31,2% | ||
61 | Nissan Qashqai | 9 618 | -34,5% | 58 383 | -34,9% | ||
62 | LI L9 | 9 425 | új | 51 936 | új | ||
63 | Leap Motor C11 | 9 283 | 41,0% | 36 776 | 44,2% | ||
64 | Wuling Hongguang S | 9 174 | -45,7% | 71 139 | 8,4% | ||
65 | BYD Destroyer 05 | 8 996 | 19,2% | 45 664 | 98,4% | ||
66 | Honda Breeze | 8 986 | -26,4% | 58 996 | -21,0% | ||
67 | VW Lamando | 8 941 | -16,6% | 58 357 | 30,1% | ||
68 | BMW X5 | 8 554 | n/a | 55 020 | 495,8% | ||
69 | Jetour X70/X70S | 8 538 | -35,9% | 49 154 | -16,9% | ||
70 | Toyota Levin | 8 354 | -50,5% | 75 706 | -33,0% | ||
71 | Tesla Model 3 | 7 791 | -37,5% | 97 964 | -23,2% | ||
72 | Ora Good Cat | 7 786 | 6,5% | 37 598 | -7,2% | ||
73 | Hongqi HS5 | 7 720 | -24,7% | 58 775 | -27,1% | ||
74 | Honda Accord | 7 677 | -68,1% | 102 204 | -13,7% | ||
75 | Tank 300 (ex-WEY Tank 300) | 7 610 | -23,6% | 53 682 | -8,7% | ||
76 | Geely Panda Mini | 7 507 | új | 49 786 | új | ||
77 | VW Tharu | 7 468 | -28,3% | 50 657 | -8,0% | ||
78 | GAC Trumpchi M8 (ex GM8) | 7 462 | n/a | 48 275 | 66,7% | ||
79 | Toyota Highlander | 7 378 | 3,6% | 38 484 | -29,7% | ||
80 | VW ID.3 | 7 378 | 60,0% | 21 043 | 56,9% | ||
81 | Hyundai Elantra (új) | 7 209 | -35,8% | 60 870 | 40,6% | ||
82 | Changan CS55 | 7 161 | -30,3% | 61 250 | -31,8% | ||
83 | Toyota Sienna | 7 094 | 16,1% | 44 798 | 7,4% | ||
84 | Toyota Avalon | 7 088 | -2,5% | 49 257 | -32,4% | ||
85 | Shenlan S7 | 6 912 | új | 8 941 | új | ||
86 | Chery Arrizo 8 | 6 905 | új | 30 850 | új | ||
87 | Hongqi E-QM5 | 6 852 | 197,5% | 33 528 | 238,6% | ||
88 | Buick Envision | 6 649 | -58,0% | 55 368 | -25,0% | ||
89 | Geely Binyue | 6 520 | -59,4% | 52 851 | -36,7% | ||
90 | Honda XR-V | 6 209 | -53,1% | 23 397 | -72,0% | ||
91 | Haval Xiaolong | 6 197 | új | 15 383 | új | ||
92 | Zeekr 001 | 6 170 | 22,9% | 37 475 | 67,7% | ||
93 | Lynk & Co 03 | 6 028 | 47,9% | 34 061 | 23,1% | ||
94 | Haval M6 | 5 976 | -1,8% | 34 830 | -0,2% | ||
95 | Volvo XC60 | 5 962 | -16,7% | 36 002 | -2,6% | ||
96 | Mercedes GLB | 5 833 | 1,4% | 43 876 | 48,7% | ||
97 | Chery QQ Ice Cream | 5 716 | n/a | 31 189 | -42,3% | ||
98 | COS X5/Plus | 5 709 | -19,1% | 42 053 | -39,1% | ||
99 | WEY Lanshan (Blue Mountain) | 5 566 | új | 17 258 | új | ||
100 | Nissan Teana/Altima | 5 563 | -66,9% | 44 755 | -51,2% | ||
101 | Lynk & Co 06 | 5 520 | 65,9% | 36 732 | 64,1% | ||
102 | Jetta VA3 | 5 391 | 111,7% | 36 075 | 21,7% | ||
103 | Audi A3 | 5 296 | -39,6% | 35 581 | -15,6% | ||
104 | BYD Seal | 5 100 | új | 45 860 | új | ||
105 | Jetta VS5 | 5 073 | -10,7% | 39 568 | -5,0% | ||
106 | Audi Q3 | 5 053 | -39,9% | 31 728 | -22,2% | ||
107 | VW T-Roc | 4 934 | -33,7% | 32 235 | -39,1% | ||
108 | Buick Regal | 4 910 | -51,6% | 29 049 | -23,1% | ||
109 | Xpeng P7 | 4 908 | -23,3% | 24 953 | -40,3% | ||
110 | Cadillac CT5 | 4 905 | -35,1% | 43 550 | 39,5% | ||
111 | Chery Tiggo 7 | 4 799 | -77,0% | 27 625 | -59,3% | ||
112 | GAC Trumpchi M6 (ex GM6) | 4 763 | n/a | 30 654 | 73,7% | ||
113 | VW Teramont | 4 628 | -19,8% | 25 559 | -27,9% | ||
114 | VW Golf | 4 539 | -44,0% | 30 211 | -45,7% | ||
115 | Shenlan SL03 | 4 517 | új | 42 401 | új | ||
116 | JAC A5 Plus | 4 505 | új | 8 892 | új | ||
117 | BYD Corvette 07 | 4 501 | új | 48 429 | új | ||
118 | Zeekr X | 4 367 | új | 7 117 | új | ||
119 | MG 7 | 4 254 | új | 15 477 | új | ||
120 | Toyota Granvia | 4 179 | új | 26 131 | új | ||
121 | Ford Mondeo | 4 174 | -46,2% | 25 271 | -3,6% | ||
122 | Wuling Jiachen | 4 166 | -36,0% | 26 510 | 59,6% | ||
123 | Chery Tiggo 9 | 4 010 | új | 7 013 | új | ||
124 | Roewe i5/Ei5 | 4 003 | -67,1% | 36 121 | -44,6% | ||
125 | Nissan X-Trail | 3 993 | 88,5% | 29 753 | 335,9% | ||
126 | GAC Trumpchi GS3 | 3 959 | 54,3% | 28 802 | 55,3% | ||
127 | Xpeng G6 | 3 937 | új | 4 181 | új | ||
128 | GAC Trumpchi Empow | 3 728 | 2,9% | 22 092 | -18,3% | ||
129 | Buick Electra E5 | 3 722 | új | 8 340 | új | ||
130 | Chery Arrizo 5/5e | 3 709 | -69,6% | 27 228 | -38,4% | ||
131 | NIO ET5T | 3 662 | új | 5 001 | új | ||
132 | Wuling Xingchi | 3 648 | új | 22 416 | új | ||
133 | BMW i3 | 3 590 | 180,9% | 24 667 | 1223,3% | ||
134 | Hyundai Tucson | 3 568 | 51,0% | 26 160 | 49,9% | ||
135 | Changan Yida | 3 558 | új | 17 403 | új | ||
136 | Cao Cao 60 | 3 539 | új | 10 085 | új | ||
137 | Wuling Xingchen/Asta | 3 509 | 7,4% | 24 343 | -45,4% | ||
138 | Dongfeng Aeolus Hyun (Yixuan) | 3 471 | -8,2% | 30 121 | -30,1% | ||
139 | Volvo S90 | 3 469 | -12,2% | 21 862 | 19,7% | ||
140 | AITO M5 | 3 462 | n/a | 20 529 | 1,5% | ||
141 | Neta U | 3 433 | -32,3% | 23 917 | -10,8% | ||
142 | Honda Fit | 3 404 | -61,1% | 35 128 | -5,1% | ||
143 | Changan CS35 Plus | 3 358 | -55,5% | 33 646 | -7,3% | ||
144 | Bestune B70 | 3 356 | -13,7% | 18 513 | 38,3% | ||
145 | BMW X1 | 3 313 | -69,0% | 34 393 | -23,2% | ||
146 | Honda Odyssey | 3 305 | -21,1% | 21 685 | -13,2% | ||
147 | Buick Velite 6 | 3 295 | n/a | 19 088 | 32,7% | ||
148 | COS X7/Plus | 3 285 | -43,4% | 22 432 | -23,5% | ||
149 | Baojun Yep | 3 254 | új | 6 131 | új | ||
150 | Toyota Crown Kluger | 3 233 | -37,9% | 25 682 | -12,6% | ||
151 | VW Polo | 3 219 | 40137,5% | 21 770 | 79,5% | ||
152 | VW ID,4 Crozz | 3 190 | -49,1% | 16 991 | -35,5% | ||
153 | Honda HR-V | 3 157 | új | 7 348 | új | ||
154 | Jetour Dasheng | 3 134 | új | 19 012 | új | ||
155 | Cadillac XT5 | 3 093 | -40,2% | 22 940 | 9,6% | ||
156 | Tank 500 | 3 057 | 21,4% | 10 290 | 32,0% | ||
157 | Honda Vezel | 3 054 | -71,1% | 20 541 | -74,4% | ||
158 | Venucia Grand V | 2 995 | -17,2% | 19 997 | -23,3% | ||
159 | Dongfeng Aeolus E70 | 2 923 | -61,3% | 15 175 | -53,9% | ||
160 | Roewe RX5 | 2 911 | -72,1% | 27 486 | -51,8% | ||
161 | Mazda3 Axela | 2 891 | -39,1% | 14 915 | -64,9% | ||
162 | Leap Motor C01 | 2 888 | új | 10 922 | új | ||
163 | BMW iX3 | 2 861 | -8,9% | 23 998 | 76,3% | ||
164 | Ford Edge | 2 861 | 8,4% | 11 696 | 2,9% | ||
165 | GAC Trumpchi Emkoo | 2 682 | új | 20 755 | új | ||
166 | GAC Aion V | 2 679 | -46,7% | 6 157 | -67,9% | ||
167 | Geely Binrui | 2 661 | -62,5% | 16 181 | -42,9% | ||
168 | MG Pilot | 2 625 | új | 3 847 | új | ||
169 | VW Tavendor | 2 624 | új | 14 025 | új | ||
170 | MG 5 | 2 600 | -88,0% | 27 339 | -71,2% | ||
171 | Neta V | 2 583 | -71,2% | 22 272 | -55,8% | ||
172 | Mercedes A-osztály L | 2 581 | -62,0% | 25 820 | 11,5% | ||
173 | BYD e2 | 2 550 | 432,4% | 10 829 | -32,4% | ||
174 | BYD Qin | 2 540 | n/a | 18 852 | 33,6% | ||
175 | VW Talagon | 2 535 | -11,1% | 18 878 | 27,2% | ||
176 | Chery Tiggo 5x/e | 2 532 | -79,6% | 16 241 | -62,6% | ||
177 | Ford Equator/Sport (Lingyu/Lingrui) | 2 518 | -56,2% | 17 563 | 12,7% | ||
178 | Dongfeng EV Nano Box | 2 512 | új | 14 466 | új | ||
179 | Audi Q4 e-tron | 2 503 | új | 11 485 | új | ||
180 | Lincoln Corsair | 2 464 | -32,9% | 17 193 | -22,0% | ||
181 | GAC Trumpchi E9 | 2 461 | új | 6 799 | új | ||
182 | Smart #3 | 2 400 | új | 3 347 | új | ||
183 | Ford Explorer | 2 397 | 989,5% | 16 587 | 116,1% | ||
184 | Cadillac XT4 | 2 362 | -28,4% | 12 557 | -25,5% | ||
185 | NIO ET5 | 2 337 | új | 31 036 | új | ||
186 | Exeed TX/TXL | 2 330 | -34,2% | 8 339 | -61,1% | ||
187 | Honda Avancier | 2 329 | -48,2% | 21 987 | -3,7% | ||
188 | ChangAn UNI-T | 2 328 | -62,7% | 19 453 | -41,6% | ||
189 | VW CC | 2 252 | -48,0% | 15 046 | -11,2% | ||
190 | Chery Tiggo 3/3x | 2 244 | -76,9% | 11 588 | -67,3% | ||
191 | Hyundai Mufasa | 2 199 | új | 2 199 | új | ||
192 | JAC EV3 | 2 191 | új | 3 600 | új | ||
193 | Leap Motor T03 | 2 164 | -60,4% | 11 139 | -71,1% | ||
194 | Geely Haoyue | 2 145 | n/a | 16 868 | -2,1% | ||
195 | Jetour X90 | 2 115 | -37,3% | 13 307 | 1,1% | ||
196 | Toyota Venza | 2 115 | 63,3% | 17 070 | 24,9% | ||
197 | Chery Little Ant (eQ1) | 2 110 | -81,6% | 12 554 | -78,4% | ||
198 | Dongfeng Future | 2 102 | -43,4% | 14 825 | -44,5% | ||
199 | Buick Century | 2 102 | új | 11 564 | új | ||
200 | BMW 1 | 2 085 | -39,4% | 10 946 | -26,0% | ||
201 | Toyota bZ4X | 2 069 | új | 11 140 | új | ||
202 | Toyota Harrier | 2 027 | -69,5% | 15 622 | -43,0% | ||
203 | GAC Aion Hyper GT | 2 003 | új | 2 111 | új | ||
204 | Buick LaCrosse | 1 976 | -55,5% | 14 546 | -14,3% | ||
205 | Sehol X8 Plus | 1 964 | 109,8% | 22 525 | 162,9% | ||
206 | ChangAn UNI-K | 1 961 | -61,3% | 13 096 | -54,1% | ||
207 | Kia Forte Furuidi | 1 956 | -4,8% | 15 218 | 16,9% | ||
208 | ChangAn Raeton Plus | 1 944 | új | 13 535 | új | ||
209 | Ford Escape | 1 938 | -29,3% | 13 197 | -15,6% | ||
210 | BMW X2 | 1 922 | -22,4% | 10 102 | -9,6% | ||
211 | Volvo S60L | 1 921 | -25,2% | 12 813 | -17,7% | ||
212 | NIO ES8 | 1 917 | 35,6% | 4 137 | -56,2% | ||
213 | Voyah Dreamer | 1 894 | 139,1% | 9 519 | 830,5% | ||
214 | Smart #1 | 1 892 | új | 24 485 | új | ||
215 | GAC Trumpchi GS8 | 1 862 | -68,0% | 18 612 | -42,3% | ||
216 | Beijing EU-Series | 1 821 | -29,9% | 28 526 | 121,8% | ||
217 | Buick Electra E4 | 1 762 | 2 162 | új | |||
218 | Roewe Clever | 1 754 | -62,5% | 9 280 | -62,7% | ||
219 | Chevrolet Malibu | 1 750 | -60,2% | 9 685 | -46,2% | ||
220 | Neta S | 1 746 | új | 13 711 | új | ||
221 | Lynk & Co 01 | 1 735 | -49,1% | 9 479 | -23,8% | ||
222 | Cowin XuanJie/Pro | 1 730 | -24,0% | 8 948 | 1,2% | ||
223 | VW Viloran | 1 702 | -22,1% | 9 409 | -8,1% | ||
224 | Citroen C5 X | 1 689 | -53,7% | 13 377 | -47,3% | ||
225 | Venucia D60 | 1 671 | -69,6% | 13 134 | -49,0% | ||
226 | Maxus G50/Euniq 5 | 1 645 | n/a | 7 783 | -17,0% | ||
227 | Geometry E | 1 591 | -69,2% | 11 638 | 26,4% | ||
228 | Exeed Yaoguang | 1 577 | új | 10 870 | új | ||
229 | Cadillac CT6 | 1 572 | 32,2% | 6 104 | -4,0% | ||
230 | IM LS7 | 1 572 | új | 10 588 | új | ||
231 | Mercedes V-Class | 1 554 | -32,8% | 9 296 | -11,2% | ||
232 | Jetta VS7 | 1 537 | -13,3% | 16 446 | -2,2% | ||
233 | Lynk & Co 09 | 1 536 | -39,2% | 8 187 | -43,3% | ||
234 | Geely Icon | 1 527 | -1,2% | 11 140 | 116,3% | ||
235 | Audi Q2L | 1 515 | -53,8% | 12 068 | -45,2% | ||
236 | Zeekr 009 | 1 502 | új | 10 080 | új | ||
237 | Mercedes GLA | 1 500 | -57,7% | 13 766 | -21,4% | ||
238 | Cadillac XT6 | 1 497 | -47,3% | 10 425 | -16,4% | ||
239 | Mercedes Vito | 1 483 | 10,0% | 9 696 | 11,8% | ||
240 | Dayun Yuehu | 1 396 | -5,4% | 7 817 | 47,5% | ||
241 | Dongfeng Aeolus Haoji | 1 384 | új | 14 060 | új | ||
242 | Bestune NAT | 1 356 | -20,7% | 12 400 | 137,2% | ||
243 | BYD Yuan Pro | 1 355 | -44,8% | 3 218 | -87,7% | ||
244 | VW ID,6 Crozz | 1 354 | -53,9% | 7 601 | -41,9% | ||
245 | Kia Sportage L | 1 350 | új | 4 600 | új | ||
246 | GAC Trumpchi GS4/Plus | 1 303 | -82,2% | 19 911 | -65,8% | ||
247 | Cadillac GT4 | 1 278 | új | 1 893 | új | ||
248 | Hongqi H9 | 1 262 | -44,7% | 8 860 | -23,9% | ||
249 | Hyundai ix35 | 1 259 | -77,4% | 24 134 | -19,5% | ||
250 | Lincoln Z | 1 256 | 4,3% | 8 748 | 278,0% | ||
251 | JAC Refine (M3+E3) | 1 231 | 2,2% | 10 424 | 0,2% | ||
252 | Rising Auto F7 | 1 224 | új | 7 079 | új | ||
253 | Audi A7L | 1 218 | 310,1% | 6 267 | 174,6% | ||
254 | Exeed LX (Zhui Feng) | 1 218 | új | 3 530 | új | ||
255 | Hyundai Custo | 1 211 | 0,7% | 6 475 | -20,8% | ||
256 | Range Rover Evoque | 1 204 | -22,0% | 9 081 | 11,2% | ||
257 | AvatR 11 | 1 200 | új | 11 955 | új | ||
258 | Honda Envix | 1 190 | 84,2% | 7 493 | 137,2% | ||
259 | Honda ZR-V | 1 164 | új | 7 671 | új | ||
260 | Arcfox αS | 1 161 | 13,0% | 6 589 | 34,2% | ||
261 | Land Rover Discovery Sport | 1 137 | -35,4% | 8 651 | 3,6% | ||
262 | Beijing BJ40 | 1 135 | -53,6% | 11 476 | 9,1% | ||
263 | Geometry A | 1 121 | -78,8% | 13 393 | -46,9% | ||
264 | Skyworth EV6 | 1 106 | -4,6% | 4 782 | -40,1% | ||
265 | Fukang ES600 | 1 104 | 62,4% | 1 689 | -44,1% | ||
266 | Honda Inspire | 1 090 | -84,7% | 31 169 | -11,9% | ||
267 | BAW M7 | 1 090 | új | 1 976 | új | ||
268 | Jaguar XEL | 1 062 | 48,5% | 6 151 | -5,8% | ||
269 | Mazda CX-50 | 1 051 | új | 5 712 | új | ||
270 | Volvo XC40 | 1 031 | -22,6% | 8 174 | 1,7% | ||
271 | SRM Golden Sea Lion | 1 029 | -20,9% | 8 172 | 44,7% | ||
272 | Toyota C-HR | 1 027 | -29,6% | 7 940 | -71,5% | ||
273 | Dongfeng Forthing T5/Evo | 1 014 | -60,0% | 6 742 | -78,0% | ||
274 | WEY Mocha | 1 006 | -26,5% | 3 261 | -71,0% | ||
275 | Roewe i6/ei6 Max | 1 002 | 16,4% | 7 103 | -20,9% | ||
276 | Hongqi H6 | 995 | új | 3 376 | új | ||
277 | Wuling Air | 988 | új | 4 758 | új | ||
278 | Xpeng P5 | 980 | -72,8% | 11 579 | -57,0% | ||
279 | Skyworth HT-I | 972 | új | 4 862 | új | ||
280 | Peugeot 2008 | 962 | -16,6% | 3 063 | -58,2% | ||
281 | Buick Enclave | 949 | -70,6% | 7 847 | -10,8% | ||
282 | Mercedes EQB | 937 | 145,9% | 3 672 | 24,9% | ||
283 | Sinogold Junxing | 900 | -76,8% | 7 350 | -3,6% | ||
284 | Jaguar XFL | 892 | 12,9% | 5 950 | 6,7% | ||
285 | Maxus G10/EG10 | 879 | n/a | 5 784 | -13,6% | ||
286 | Xpeng G9 | 872 | új | 8 008 | új | ||
287 | Chana Honor | 868 | n/a | 6 670 | -15,1% | ||
288 | Toyota Izoa | 855 | -69,4% | 4 947 | -65,8% | ||
289 | Kia Seltos | 855 | új | 1 884 | új | ||
290 | Nissan Terra | 852 | 41,3% | 5 093 | 11,8% | ||
291 | Beijing X7 | 846 | n/a | 6 346 | 42,7% | ||
292 | VW ID.4 X | 841 | -83,7% | 12 016 | -36,8% | ||
293 | VW Tayron X | 838 | n/a | 4 882 | -35,4% | ||
294 | BAW Yuanbao | 831 | új | 4 222 | új | ||
295 | Audi Q5L Sportback | 821 | 51,5% | 6 451 | 14,0% | ||
296 | Mazda CX-5 | 814 | -41,4% | 6 029 | -49,7% | ||
297 | Cadillac CT4 | 800 | -38,3% | 4 994 | 9,4% | ||
298 | Toyota Allion | 798 | -47,3% | 6 754 | -68,7% | ||
299 | VW Santana | 792 | -89,1% | 30 692 | -55,1% | ||
300 | Skoda Kamiq | 784 | -35,6% | 4 414 | -46,0% | ||
301 | Aito M7 | 769 | -30,1% | 6 948 | 531,6% | ||
302 | Hongqi HQ9 | 765 | új | 5 661 | új | ||
303 | Hongqi HS7 | 755 | 35,1% | 5 050 | -2,6% | ||
304 | Mercedes EQE SUV | 736 | új | 2 269 | új | ||
305 | Chevrolet Menlo | 734 | 2,7% | 4 058 | 10,0% | ||
306 | Nissan Tiida | 726 | -69,6% | 6 591 | -68,9% | ||
307 | Bestune T55 | 726 | 626,0% | 3 529 | 17,3% | ||
308 | Kia Sportage | 707 | -62,7% | 7 661 | -30,3% | ||
309 | Honda Crider | 703 | -69,6% | 7 738 | -60,6% | ||
310 | Roewe iMax8 | 700 | 1272,5% | 6 461 | 72,2% | ||
311 | Ora Lightning Cat | 690 | új | 6 848 | új | ||
312 | Hongqi HS3 | 679 | új | 679 | új | ||
313 | Voyah Zhuiguang | 673 | új | 2 034 | új | ||
314 | Lingbao Box | 659 | -70,5% | 6 045 | -69,4% | ||
315 | SWM G05 | 658 | -44,0% | 6 359 | -6,1% | ||
316 | Haval H9 | 635 | -60,7% | 3 719 | -60,2% | ||
317 | Wuling Journey | 633 | -2,5% | 4 648 | 73,2% | ||
318 | Chevrolet Equinox | 631 | -77,5% | 7 497 | -27,7% | ||
319 | Hycan Z03 | 626 | 41,0% | 11 156 | 79,4% | ||
320 | Peugeot 408 | 618 | 1136,0% | 7 696 | 8,1% | ||
321 | Honda Life | 611 | -63,0% | 4 044 | -56,5% | ||
322 | Kia Stonic | 611 | -58,6% | 4 229 | -54,5% | ||
323 | Beijing BJ60 | 603 | új | 3 619 | új | ||
324 | Haval Shenshou | 600 | -87,3% | 5 430 | -85,0% | ||
325 | Peugeot 4008 | 599 | -64,6% | 2 780 | -69,6% | ||
326 | Toyota bZ3 | 598 | új | 8 820 | új | ||
327 | Mercedes EQE | 591 | új | 3 946 | új | ||
328 | Haval Chitu | 582 | -72,1% | 3 595 | -78,7% | ||
329 | Rising Auto R7 | 578 | új | 2 116 | új | ||
330 | Voyah Free | 575 | -42,6% | 6 620 | -13,4% | ||
331 | Toyota Levin GT (Lingshang) | 574 | -40,5% | 6 188 | -43,3% | ||
332 | Audi Q3 Sportback | 566 | -49,1% | 4 568 | -26,6% | ||
333 | Honda Elysion | 547 | -92,2% | 19 989 | -6,0% | ||
334 | ChangAn Benben | 538 | -94,7% | 6 984 | -86,4% | ||
335 | NIO ES7 | 520 | új | 5 360 | új | ||
336 | Cowin Xuanyue | 517 | új | 4 626 | új | ||
337 | MG Mulan | 516 | új | 4 723 | új | ||
338 | Honda e:NP1 | 504 | 110,0% | 3 868 | 1005,1% | ||
339 | Cadillac Lyriq | 500 | 1036,4% | 1 586 | 3504,5% | ||
340 | NIO EC7 | 493 | új | 2 018 | új | ||
341 | Chevrolet Orlando | 492 | -0,8% | 1 597 | -11,1% | ||
342 | Lincoln Aviator | 490 | n/a | 2 532 | -35,2% | ||
343 | VW T-Cross | 478 | n/a | 9 937 | -18,3% | ||
344 | Foton MP-X | 446 | n/a | 2 809 | 31,8% | ||
345 | SWM G01 | 434 | 119,2% | 5 714 | 371,8% | ||
346 | Venucia Star | 425 | -17,3% | 2 810 | 0,0% | ||
347 | Hongqi E-HS9 | 425 | -12,9% | 3 834 | 24,4% | ||
348 | Wuling Victory | 423 | -51,3% | 4 937 | -62,3% | ||
349 | Peugeot 5008 | 416 | 160,0% | 1 886 | -34,9% | ||
350 | Mercedes EQA | 414 | 3,2% | 2 181 | -3,9% | ||
351 | Kia K3 | 409 | -73,1% | 3 900 | -50,1% | ||
352 | Chevrolet Seeker | 407 | 5714,3% | 3 614 | 51528,6% | ||
353 | NIO ET7 | 397 | -83,9% | 3 998 | -57,4% | ||
354 | Lynk & Co 05 | 395 | -50,8% | 2 914 | -64,2% | ||
355 | VGV U70 | 383 | -36,6% | 2 194 | -42,1% | ||
356 | Nissan Kicks | 379 | -60,1% | 2 949 | -57,2% | ||
357 | Arcfox αT | 375 | 1342,3% | 3 433 | 19,8% | ||
358 | Lingbao Uni | 362 | -52,0% | 2 215 | 193,8% | ||
359 | Bestune T77 | 361 | -71,3% | 3 209 | -54,3% | ||
360 | Audi Q6 | 360 | új | 2 019 | új | ||
361 | Dongfeng Forthing Leiting | 358 | új | 358 | új | ||
362 | Dongfeng Fengon 380/E380 | 357 | 227,5% | 1 746 | -44,6% | ||
363 | Skoda Octavia | 346 | -42,4% | 2 997 | -55,3% | ||
364 | Beijing BJ212 | 345 | új | 771 | új | ||
365 | Dongfeng Fengon Landian E5 | 343 | új | 1 804 | új | ||
366 | Dongfeng Fengxing Yacht | 340 | új | 2 296 | új | ||
367 | VW Phideon | 338 | -58,5% | 2 314 | -10,8% | ||
368 | Skoda Kodiaq | 337 | -48,2% | 2 434 | -18,3% | ||
369 | Baojun KiWi EV | 333 | -85,4% | 3 157 | -82,2% | ||
370 | Peugeot 408 X | 329 | új | 1 592 | új | ||
371 | Dayun Yuanzhi M1 | 324 | n/a | 2 135 | 71,8% | ||
372 | Maxus MIFA 9 | 322 | 71,3% | 1 571 | 425,4% | ||
373 | Bestune T90 | 318 | új | 513 | új | ||
374 | Xpeng G3 | 311 | -79,5% | 3 722 | -68,3% | ||
375 | Ford Tourneo | 311 | 201,9% | 1 045 | 57,6% | ||
376 | Beijing Rubik’s Cube / Mofang | 310 | -84,5% | 3 550 | -1,8% | ||
377 | Chevrolet Blazer | 310 | 70,3% | 1 479 | 65,8% | ||
378 | Dongfeng Fengon 580 | 300 | -58,8% | 3 820 | -75,1% | ||
379 | Kia K5 | 294 | -60,9% | 2 211 | -41,9% | ||
380 | Haval Cool Dog | 293 | -91,1% | 1 411 | -57,2% | ||
381 | Kia Carnival | 267 | 10,3% | 907 | -38,3% | ||
382 | Dongfeng Fengon 500 | 261 | -82,5% | 2 453 | -80,5% | ||
383 | Hongqi H7 | 257 | -66,9% | 1 931 | -35,0% | ||
384 | Toyota Vios | 254 | -94,4% | 17 481 | -17,4% | ||
385 | Buick Envista | 254 | új | 2 201 | új | ||
386 | Hyundai Santa Fe | 251 | -11,9% | 7 046 | 503,8% | ||
387 | BYD Song Max | 244 | -43,9% | 3 129 | -37,2% | ||
388 | Hyundai Sonata | 239 | -18,2% | 1 917 | 83,1% | ||
389 | Geely Jiaji | 234 | -69,3% | 1 321 | -69,3% | ||
390 | Honda UR-V | 228 | -94,3% | 15 362 | -13,5% | ||
391 | Skoda Karoq | 224 | -27,3% | 1 714 | -52,8% | ||
392 | Dongfeng Fengon Mini EV | 219 | -82,1% | 2 104 | -75,4% | ||
393 | Dongfeng Fengon S560 | 217 | -53,6% | 2 745 | -66,8% | ||
394 | Hyundai La Festa | 215 | n/a | 2 418 | 11414,3% | ||
395 | Baojun E200 | 214 | -53,0% | 1 152 | -73,0% | ||
396 | Sehol Aipao | 207 | -79,6% | 2 058 | 103,0% | ||
397 | BYD e3 | 204 | n/a | 641 | -82,9% | ||
398 | Toyota Vios FS | 200 | -91,3% | 8 067 | 0,2% | ||
399 | Skoda Rapid | 200 | -63,6% | 2 493 | -44,0% | ||
400 | Ford Territory | 199 | -89,7% | 1 245 | -80,5% | ||
401 | Dongfeng Fengxing Jingye S50 | 195 | -91,4% | 1 541 | -88,7% | ||
402 | Geometry M6 | 194 | új | 1 960 | új | ||
403 | Maxus G90 | 188 | -26,3% | 1 065 | 317,6% | ||
404 | Infiniti QX60 | 183 | 266,0% | 601 | -23,6% | ||
405 | Mazda CX-30 | 181 | -78,8% | 2 252 | -69,4% | ||
406 | Chevrolet Tracker | 180 | -81,8% | 3 518 | -12,7% | ||
407 | Jmev Yi | 176 | 104,7% | 1 393 | -13,5% | ||
408 | Bestune T99 | 172 | 266,0% | 857 | -52,0% | ||
409 | Geometry G6 | 167 | új | 2 662 | új | ||
410 | Jmev EV2/Little Kirin | 167 | új | 878 | új | ||
411 | VW ID.6 X | 159 | -91,6% | 3 419 | -48,0% | ||
412 | Hycan A06 | 159 | új | 868 | új | ||
413 | BAW Jiabao | 159 | új | 577 | új | ||
414 | Kia Pegas | 158 | -97,2% | 874 | -95,1% | ||
415 | Karry K60 | 155 | 19,2% | 655 | -17,2% | ||
416 | IM L7 | 150 | -81,6% | 924 | 13,2% | ||
417 | Audi e-tron | 147 | 8,1% | 376 | -41,3% | ||
418 | Baojun Cloud | 145 | új | 145 | új | ||
419 | Citroen C5 Aircross | 142 | -85,9% | 1 254 | -67,4% | ||
420 | Honda e:NS1 | 142 | -62,0% | 3 024 | 77,0% | ||
421 | Beijing U5 (ex-Senova D50) | 139 | n/a | 783 | -7,6% | ||
422 | VGV U75 Plus | 137 | 55,7% | 647 | 7,7% | ||
423 | Geometry C | 136 | n/a | 2 892 | -70,4% | ||
424 | FAW Senia R7 | 133 | 30,4% | 431 | -38,5% | ||
425 | Cowin Xuandu | 119 | -78,6% | 9 895 | 252,8% | ||
426 | Infiniti QX50 | 117 | 80,0% | 813 | -58,4% | ||
427 | Nissan Ariya | 115 | új | 1 469 | új | ||
428 | Fukang eElysee | 112 | -19,4% | 614 | -33,0% | ||
429 | ChangAn CS95 | 109 | -82,1% | 1 397 | -64,6% | ||
430 | Skoda Superb | 107 | -62,5% | 755 | -66,0% | ||
431 | Citroen C6 | 105 | -30,5% | 2 478 | 15,0% | ||
432 | Kia KX3 | 104 | -91,6% | 4 819 | -46,8% | ||
433 | Bestune B70S | 104 | 2500,0% | 765 | -59,8% | ||
434 | MG One | 102 | -96,7% | 3 474 | -64,5% | ||
435 | Ford Focus | 102 | -93,6% | 3 904 | -51,8% | ||
436 | BYD D1 | 102 | n/a | 383 | 463,2% | ||
437 | Ora Ballet Cat | 101 | új | 1 588 | új | ||
438 | EV Young Guangxiaoxin | 100 | -83,9% | 1 381 | -58,4% | ||
439 | Ford Everest | 98 | -61,1% | 1 080 | -30,0% | ||
440 | Dongfeng Fengon 330/370 | 95 | -68,1% | 1 685 | -68,8% | ||
441 | Toyota Yaris L | 92 | -98,8% | 26 231 | -37,2% | ||
442 | Chery Unbounded Pro (QQ Wujie Pro) | 91 | új | 781 | új | ||
443 | Beijing Warrior | 88 | új | 514 | új | ||
444 | Volvo C40 | 86 | -36,3% | 2 406 | 1682,2% | ||
445 | WEY Latte | 80 | -94,5% | 3 895 | -65,3% | ||
446 | Changan CS85 Coupe | 80 | -82,0% | 1 023 | -89,3% | ||
447 | Buick GL6 | 77 | -75,9% | 945 | -75,0% | ||
448 | Roewe RX9 | 69 | új | 1 075 | új | ||
449 | VW Tacqua | 68 | -96,5% | 13 964 | 1,7% | ||
450 | Venucia T60 | 55 | -88,2% | 2 289 | -40,2% | ||
451 | Chana Oshan A600 | 54 | -67,3% | 1 270 | 669,7% | ||
452 | Maxus D90/Pro | 54 | n/a | 289 | -82,2% | ||
453 | VW Touran | 51 | 88,9% | 567 | -70,1% | ||
454 | Soueast DX5 | 50 | 2400,0% | 419 | -43,8% | ||
455 | Haima 7X | 49 | -65,5% | 3 840 | 76,9% | ||
456 | MG 6 | 48 | -97,0% | 2 312 | -82,3% | ||
457 | Xiaohu FEV | 47 | -92,2% | 580 | -82,8% | ||
458 | Bestune M9 | 46 | új | 212 | új | ||
459 | GAC Aion LX | 45 | -92,6% | 187 | -92,6% | ||
460 | Chery Big Ant | 45 | 1025,0% | 56 | -65,9% | ||
461 | Maxus D60 | 44 | n/a | 166 | -81,0% | ||
462 | Livan 9 | 39 | új | 674 | új | ||
463 | Seres SF5 | 37 | n/a | 2 614 | 6964,9% | ||
464 | Roewe RX3 | 32 | 128,6% | 676 | -84,5% | ||
465 | DS 9 | 31 | -77,9% | 207 | -80,9% | ||
466 | Buick Encore GX | 28 | -97,2% | 266 | -92,1% | ||
467 | Baojun RC-5 | 26 | n/a | 374 | -57,1% | ||
468 | Peugeot 508 | 23 | -95,8% | 3 216 | -32,1% | ||
469 | Jmev EV3 | 23 | -84,7% | 239 | -93,8% | ||
470 | Hongqi LS7 | 23 | új | 1 367 | új | ||
471 | SWM X7 | 23 | n/a | 70 | -97,1% | ||
472 | DS 7 | 20 | -56,5% | 138 | 76,9% | ||
473 | Beijing BJ80 | 20 | -54,5% | 234 | -73,2% | ||
474 | NIO EC6 | 18 | -98,6% | 1 915 | -86,0% | ||
475 | Hyundai Celesta | 16 | -99,4% | 7 699 | -56,6% | ||
476 | Buick Encore | 16 | 1500,0% | 930 | -53,0% | ||
477 | Dongfeng Fengon E3 | 12 | n/a | 61 | -95,7% | ||
478 | Mercedes EQC | 10 | -97,5% | 166 | -94,0% | ||
479 | Ciimo M-NV | 9 | -99,0% | 1 498 | -66,8% | ||
480 | Baojun RS-3 | 8 | n/a | 262 | -49,3% | ||
481 | Nissan Murano | 7 | -98,6% | 5 955 | 28,7% | ||
482 | Roewe RX8 | 7 | -97,7% | 1 313 | -79,7% | ||
483 | Soueast A5 Yiwu | 7 | -95,1% | 64 | -94,7% | ||
484 | Citroen C3-XR | 7 | -87,5% | 1 391 | 43,4% | ||
485 | Hyundai Mistra | 7 | -87,3% | 199 | -41,3% | ||
486 | Maxus Euniq 6 | 7 | n/a | 229 | -70,1% | ||
487 | FAW Senia R8 | 7 | n/a | 7 | -91,9% | ||
488 | LI One | 5 | -100,0% | 9 573 | -86,5% | ||
489 | Baojun 510 | 5 | -99,9% | 310 | -98,6% | ||
490 | Dongfeng Fengon iX5 | 5 | -99,3% | 97 | -95,9% | ||
491 | Buick Velite 7 | 4 | -96,4% | 83 | -77,2% | ||
492 | Buick Excelle | 3 | -99,6% | 314 | -60,8% | ||
493 | GAC Trumpchi GA6 | 3 | -98,8% | 211 | -92,3% | ||
494 | Everus VE-1 | 3 | -97,2% | 93 | -92,8% | ||
495 | Haima 8S | 3 | -95,0% | 4 019 | 1010,2% | ||
496 | GAC Toyota iA5 | 3 | -95,0% | 343 | -62,0% | ||
497 | GAC Trumpchi GA8 | 3 | -94,5% | 135 | -19,6% | ||
498 | ChangAn CS15 | 2 | -99,8% | 1 307 | -84,3% | ||
499 | Changan Raeton CC | 2 | -99,7% | 42 | -99,7% | ||
500 | Ford EVOS | 2 | -99,6% | 1 533 | -63,6% | ||
501 | BMW 2-Series Active Tourer | 2 | n/a | 3 | n/a | ||
502 | Buick Excelle Yinglang (GT) | 1 | -100,0% | 3 612 | -94,0% | ||
503 | Dongfeng Glory E1 | 1 | n/a | 34 | 142,9% | ||
504 | Chevrolet Trailblazer | 1 | n/a | 4 | -99,3% | ||
505 | Buick Excelle GX | 1 | n/a | 1 | n/a |
Forrás: CAAM