2018-ban a Hyundai a valaha volt legerősebb féléves eredményét érte el Európában, a 2017-es év azonos időszakához képest 7,5 százalékos növekedést mutatva.
A vállalat teljesítménye az Európai Gépjárműgyártók Szövetsége (ACEA) által közzétett friss adatok szerint a januártól júniusig tartó időszak alatt megvalósult 291.052 regisztrált eladással új rekordot ért el. Az idei év első hat hónapjában a Hyundai eladásai meghaladják az átlagos európai piaci növekedést (+ 2,8%).
A fő európai piacokon megnövekedett a Hyundai autók iránti vásárlói igény, köszönhetően annak, hogy a vállalat megújította és kibővítette modellválasztékát. A 2018-as év első hat hónapjában kifejezetten erős volt az értékesítés Franciaországban (+26%), Spanyolországban (+23%) és Németországban (+8%) a 2017-es év első félévéhez viszonyítva, hozzájárulva a Hyundai Európában elért összteljesítményéhez. A Hyundai Tucson továbbra is a legkeresettebb Hyundai modell Európában, amelyet az i20, az i10 és az i30 modellek követnek.
Az új modellek – többek között a vadonatúj Kona Electric, az új generációs Santa Fe és a vadonatúj Hyundai Nexo – bevezetésével a Hyundai az iparág legfiatalabb modellválasztékát kínálja. Modelljeinek 90%-a kevesebb mint kétéves.