Erős évet zárt a stuttgarti központú sportautó-gyártó: a Porsche AG 2018-ban világszerte 256 255 autót szállított ki – többet, mint korábban valaha.
Ez a korábbi év szintén csúcseredményéhez képest négy százalékos növekedést tesz ki. A legnagyobb arányú gyarapodást a Panamera modellcsalád mondhatja magának, amelyből 38 százalékos növekedés után 38 443 példány talált gazdára 2018-ban. A 911 szintén kétszámjegyű pozitív változást produkált: az új generáció év végi bemutatkozása ellenére a sportautóból 10 százalékkal több, 35 573 fogyott.
A kínai piac 2018-ban is ragaszkodott elsőségéhez, sőt, 12 százalékos gyarapodást követően ezúttal 80 108 jármű fogyott itt. Az eladási rangsor második helyén az USA áll három százalékos növekedéssel (57 202 átadott jármű). Az európai kiszállítások az előző évhez viszonyítva kis mértékben csökkentek.