A Peugeot itthon is bemutatta az 508-as család legerősebb, 360 lóerős PSE változatát.
Az 508 Peugeot Sport Engineered (PSE) a Peugeot valaha volt legerősebb szériamodellje. A motor összteljesítménye 360 lóerő, össznyomatéka pedig 520 Nm köszönhetően a belsőégésű és az elektromos meghajtás együttműködésének. Az üresen 19 mázsás újdonság álló helyzetből 5,2 másodperc alatt gyorsul fel 100 kilométer/óra sebességre, az ezer méteres állórajt 24,5 másodpercig tart, végsebességét elektronika korlátozza le 250 kilométer/óránál.
A franciaországi Mulhouse-ban gyártott elegáns sportmodell csak néhány jellemzőben tér el a normál társaitól, de azokban nagyon: optimalizált, változtatható felfüggesztést kapott, alacsonyabb lett a hasmagasság (elöl 10, hátul 1 milliméterrel), a nyomtáv elöl 24 milliméterrel, hátul pedig 12 milliméterrel nőtt, az elöl 380 milliméter átmérőjű féktárcsákat fix féknyeregben csúszó négy fékdugattyú fogja közre,
a 20 hüvelykes keréktárcsákon Michelin Pilot Sport 4 S gumiabroncsok feszülnek. A5 508 PSE futóműve elöl MacPherson, hátul többlengőkaros – dinamikus vezetéséről a későbbiekben számolunk majd be, a hazai premier csak statikus volt.
A hatalmas teljesítményt a 200 lóerős 1,6 literes benzinmotor és egy-egy villanymotor (elöl 110, hátul 113 kW teljesítménnyel) együttese adja. Utóbbiak a 11,8 kWh kapacitású akkumulátor révén akár 42 kilométernyi helyi kibocsátásmentes hatótávot is adhatnak. Az akkumulátor szabványos hálózati csatlakozóval hét óra alatt, 32 amperes fali csatlakozóval kevesebb mint két óra alatt tölthető fel. Az 508 PSE modellhez szériában 3,7 kW-os, opcióban 7,4 kW-os fedélzeti töltő jár.