Veszik a Lamborghinit, mint a cukrot

Jelentősen, 51 százalékkal nőtt az Audihoz tartozó Lamborghini autók eladása tavaly.

A cég azt közölte, hogy 2018-ban rekordszámú, 5750 autót adott el az egy évvel korábbi 3815 után.     A Lamborghini eladásai ezzel már a nyolcadik egymást követő évben nőttek.    A cég közleménye szerint az Európában, a Közel-Keleten és Afrikában együttesen eladott autók száma 69 százalékkal, 2497-re emelkedett, az Észak- és Dél-Amerikában értékesített autók száma 46 százalékkal, 1952-re nőtt, az ázsiai és csendes-óceáni térségben 1301 új Lamborghini talált vevőre, ami 30 százalék bővülés 2017-hez képest.

Az olasz járműgyártó legnagyobb piaca az Egyesült Államok volt, ahol 1595 autót értékesítettek tavaly, majd Nagy-Britannia következett 636 autóval, amelyet Japán (559), Németország (463), Kína (342), Kanada (316) és Olaszország (296) követett.