Úgy veszik a Porschékat, mintha fertőtlenítővel adnák

A Volkswagen-csoporthoz tartozó Porsche eladásai a cég által vártnál kisebb mértékben csökkentek az első negyedévben.

A Porsche azt közölte, hogy a március végéig tartó három hónapban 53 ezer 125 autót értékesített, ami 5 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbihoz képest.    A cég korábban nagyobb, mintegy 10 százalékos eladáscsökkenésre számított a negyedévre.        Az idei első három hónapban a Porsche eladásai Európában 20 százalékkal nőttek, az Egyesült Államokban 17 százalékkal csökkentek, az ázsiai és csendes-óceáni térségben, Afrikában és Latin-Amerikában együttesen 8 százalékkal mérséklődek. A Porsche legnagyobb piacán, Kínában az eladások 17 százalékkal csökkentek a negyedévben.    Az idei első negyedévben a Porsche legkelendőbb modellje a Cayenne volt, amelyből 17 ezer 417-et adtak el.