A Porsche 911 Turbo immár 45 éve a tökéletes, hétköznapokban is használható nagyteljesítményű sportautó megtestesítője. A 911 Turbo S piaci bevezetését követően bemutatták az új generációs 911 Turbo Coupé és Cabriolet modelleket is.
Az elődnél 40 lóerővel erősebb, összesen 580 lóerős motorjának köszönhetően mindkét modellvariáns a három másodperces határon innen, egészen pontosan 2,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet – 0,2 másodperccel gyorsabban, mint korábban. 750 Nm-es maximális nyomatékuk (plusz 40 Nm) már overboost megkötés nélkül elérhető, amely még spontánabbá és meggyőzőbbé teszi az erőteljes sprinteket. Az új 911 Turbo modellek gyorsulása, teljesítménye és nyomatéka is eléri az előző generációs 911 Turbo S modellek szintjét. Az erőátvitelről a nyolcfokozatú PDK váltómű gondoskodik Turbo-specifikus beállítással, a végsebesség pedig továbbra is 320 kilométer/óra.
A 2+2 üléses modell legújabb generációja már több mint kétszer erősebb az eredeti Turbo modellnél, amelyet egy háromliteres, egyturbós, 260 lóerős boxerhatos erőforrás hajtott. Miközben a 911 Turbo gyorsabb, nagyobb és kényelmesebb lett az évek során, megőrizte alapvető karakterisztikáját.
Az új 911 Turbo 3745 köbcentis hathengeres boxermotorja immár 580 lóerős teljesítménnyel áll rajthoz és szimmetrikus változó geometriájú turbófeltöltőkkel, valamint elektronikusan vezérelt bypass szelepekkel rendelkezik. Átdolgozott töltőlevegő-hűtőrendszere és kifinomult piezo befecskendezése még jobb reakcióidőket, még nagyobb teljesítményt, bőségesebb nyomatékot és pörgős karaktert biztosít. A karosszéria szélesebb lett. Az első tengely még precízebben kormányozható a 42 milliméterrel szélesebb nyomtávnak és az új, 20 hüvelykes, 255/35-ös abroncsoknak köszönhetően. A PTM aktív összkerékhajtás-vezérlés még több erőt közvetíthet előre, miközben az aktívan kormányozott hátsó tengely tapadását is növelték a mérnökök a 10 milliméterrel nagyobb nyomtávnak és a 21 hüvelykes kerekekre húzott 315/30-as abroncsoknak köszönhetően. Az átalakított fékrendszer még erősebb és szériában vörös színre fényezett féknyergeket visel. Az acél féktárcsák elöl 408 milliméter átmérőjűek (ez 28 milliméterrel több, mint korábban), és 36 milliméter vastagok (2 milliméteres plusz). A hátsó tengelyen 30 milliméter vastag és 380 milliméter átmérőjű tárcsákat találunk.
Az opcionális sport kipufogórendszer először érhető el a 911 Turbo történelmében. A két eltérő futóművariáns szintén új: miközben a széria PASM hangolása nagyobb tartományt fed le a sportosság és a kényelem között, a jóval feszesebb, elektronikusan szabályozott, 10 milliméteres ültetéssel rendelkező sportfutómű maximálisan kihasználja az új 911 Turbo fokozott agilitását. Beállítása fokozza a jármű dinamikáját és még stabilabb viselkedést biztosít nagysebességű vezetésnél, például versenypályán. Az opcionális PDCC hidraulikus aktív dőlésstabilizálás és a PCCB kerámia fékrendszer elöl tízdugattyús fix féknyergekkel még tovább fokozza az új modell menetdinamikáját.
igen lyó autó nagyon gyorsan megyik de holehet ki használlni? Magyarországon? nem lehet ki használni. de ha vissza trianont akor a régi határokal már lehetne ojyan hoszu utat teni vele hogy ki lehetne használni. A tellyesitmáényét az autónak amikor gyorszull.