Megkezdi az önvezető autóbuszok tömeggyártását a kínai Baidu technológiai konszern, miután legördült a szerelőszalagról a jármű századik példánya.
Az Apolong nevet viselő önvezető autóbuszt a Baidu és a King Long haszongépjármű gyártó vállalat közösen fejlesztette ki. Az autóbuszban nincs sem vezetőülés, sem kormány, sem fékpedál. A jármű ehelyett a környezetét észlelő, a gyalogosok és más járművek mozgását megbecsülő elektronikai rendszerrel rendelkezik, valamint pontos térképek és helymeghatározó rendszerek segítségével önállóan is navigál. Az önvezető autóbuszt kezdetben teljesen vagy részlegesen zárt útvonalakon fogják forgalomba helyezni, például nemzeti parkokban, ipari parkokban és repülőtereken, ahol legfeljebb óránként 40 kilométeres sebességgel közlekednek majd. Emellett bemutató céllal forgalomba helyeznek majd néhány példányt nagyvárosokban is, például Pekingben, Kantonban és Sencsenben.