A Porsche befektetett a WayRay-be. A zürichi startup vállalkozás a jövő technológiájaként holografikus kiterjesztett valóság head-up display fejlesztésével és gyártásával, valamint a virtuális tárgyak vezetői környezetbe történő tökéletes integrációjával foglalkozik. A Porsche stratégiai főbefektetőként vásárolta be magát a WayRay-be a jelenlegi Series C támogatási körben. A finanszírozás teljes értéke körülbelül 69 millió euró.
A Porsche mellett a WayRay-be fektetett még a Hyundai motor, a Jvckenwood, valamint számos befektetési alap, mint például az Alibaba csoport. A WayRay és a Porsche közötti együttműködés a „Startup Autobahn” innovációs platform részét képezi, amelynek stratégiai fejlesztése a jövőközpontú technológia előremenetelét segíti, főként az autóipar tekintetében. A WayRay számos különböző gyártóval dolgozik együtt, hogy a kezükben lévő technológiát bevethessék az autózás területén.
A zürichi központú WayRay jelenleg több mint 250 szakértőt alkalmaz, a vállalat irodái pedig megtalálhatók Oroszországban, Kínában és az USA területén is. A gyártás helyszíne Németország lesz, a munkák pedig 2019-ben kezdődnek. A piacon jelenleg elérhető head-up display szélvédőre vetítő kijelzőkhöz képest a WayRay megoldása sokkal kisebb, így pedig bármilyen modellbe beépíthető, a belső tér kialakításától függetlenül. A technológiát jelenleg a vezető és az utasok oldalán is tesztelik, a rugalmassága pedig különösen a vezetés automatizálásával nyit meg új kapukat a fejlesztők előtt. A Porsche célja, hogy folyamatosan kibővítse digitális szolgáltatásainak kínálatát a jövőben, a WayRay technológiája lehetővé teszi, hogy az új szolgáltatások vizuálisan is megjelenjenek a szélvédőn.