A tavaly januári indulás óta már hárommillió kilométert tettek meg a Mol Limo autói, egy év alatt több mint 40 ezer felhasználó regisztrált a budapesti autómegosztó szolgáltatásra – közölte a Mol.
A közösségi autómegosztó szolgáltatás flottája kezdetben 300 autóból állt, jelenleg már 450 autóból a felhasználók 100 elektromos, valamint 300 benzinüzemű Volkswagen up! és 50 újgenerációs Mercedes-Benz A-osztály járművet vehetnek igénybe. A tájékoztatás szerint a tavaly szeptembertől elérhető prémium kategóriás Mercedes járművek különösen kedveltek a fővárosiak körében, kevesebb mint 4 hónap alatt több mint 200 ezer kilométert tettek meg velük. A Mol Limo nem csak a fiatalok körében népszerű, a legidősebb regisztrált felhasználó 89 éves. A közösség tagjai több mint 10 millió percet töltöttek a volán mögött, ami 19 teljes évet tesz ki.
A szolgáltatás indulása óta folyamatosan bővült a Limo-zóna is, a kezdeti 60 négyzetkilométeres terület mára 77,5 négyzetkilométerre nőtt. Egy négyzetkilométeren belül átlagosan hat autót találhatnak a felhasználók, ami azt jelenti, hogy sétatávolságban átlagosan 5 percen belül elérhetők az autók.
A Mol folyamatosan növelni kívánja a flottát, azon belül pedig az elektromos autók arányát. A szolgáltatási terület folyamatos bővítésével pedig szeretnék elérni, hogy még több ember számára legyen a Mol Limo elérhető közlekedési alternatíva, ezzel csökkenthető Budapest gépjármű-terheltsége és elősegíthető a város élhetőbbé tétele – áll a közleményben.