2019. december 19-én átadták a BMW Weltben a BMW Group sorozatgyártásban kínált ötszázezredik hálózatról tölthető modelljét. A következő mérföldkő az utakon guruló tisztán elektromos meghajtású, illetve plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW és Mini modellek számának megkettőzése 2021 végére.
Az elektromos mobilitás iránymutató úttörőjeként a BMW Group újabb környezetvédelmi mérföldkőhöz érkezett: a müncheni központú vállalatcsoport már félmillió darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt gépkocsit értékesített világszerte. 2019. december 19-én Sebastian Mackensen, a BMW Group Németország értékesítési vezetője egy BMW 330e limuzin kulcsait adta át tulajdonosának a BMW Weltben.
2020-ban a BMW X3 a BMW Group első olyan modelljévé érik, amelyet négyféle hajtáslánc-technológiával rendelhetnek meg a bajor prémiumgyártó ügyfelei: benzinmotorral, dízelmotorral, tisztán elektromos meghajtással és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával. A tisztán elektromos meghajtású BMW iX3 legnagyobb piacának Kína ígérkezik, ahol a BMW első elektromos SAV modelljének globális piacra szánt példányai is napvilágot látnak majd. A BMW iX3 a BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik generációjának világpremierjét is elhozza, amely a tisztán elektromos hatótávolság és a nagyfeszültségű akkumulátor mérete közötti vadonatúj egyensúllyal kecsegtet. Mindez a minden korábbinál hatékonyabb hajtáslánc-technológia jövőbe mutató alkatrészeiben gyökerezik.
A BMW Group technológiai zászlóshajójaként érkező BMW iNEXT – amely 2021-ben ünnepli világpremierjét – már a nagymértékben automatizált járművezetés innovációi mentén váltja valóra a tisztán elektromos mobilitás élményét. A BMW iNEXT a müncheni központú vállalatcsoport dingolfingi gyárában készül majd, a belsőégésű erőforrással és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellekkel közös gyártósoron.
2021-ben ezt követően a BMW i4 is megérkezik az utakra, amely egy magával ragadó formanyelvbe csomagolva kínálja fel az ügyfeleknek a tisztán elektromos meghajtás, a prémium minőség és a közép-méretosztálybeli Gran Coupé karosszériaváltozat egyedülálló harmóniáját. A BMW i4 Münchenben készül majd.
Járműtechnológiai úttörőként betöltött szerepének és 2013-as piaci premierje óta töretlen értékesítési sikerének köszönhetően a BMW i3 meghatározó ikonként vezeti a zéró emissziójú prémium kompaktok mezőnyét. A BMW Group az elkövetkező években továbbfejleszti a modellt és egészen 2024-ig meghosszabbítja tömegtermelését. 2019 utolsó hónapjaiban ráadásul egy újabb tisztán elektromos meghajtású négykerekűvel bővült a BMW Group hálózatról tölthető portfóliója: megérkezett a Mini Cooper SE, amelynek világszerte osztatlan népszerűségét a rövid időn belül befutott több mint 90 ezer ügyfél-érdeklődés jelzi.
Tizenkét darab hálózatról tölthető gépkocsijával a BMW Group jelenleg a világ egyik vezető zöldautó-gyártója. A vállalatcsoport 2016 óta vezeti Németországban a hálózatról tölthető modellek abszolút eladási listáját, eme impozáns pozícióját pedig rövid időn belül Európa teljes területére és az egész világra kiterjeszti. A BMW Group egyértelmű értékesítési célokat fogalmazott meg a következő évekre: 2021-re az Európában eladott összes autója egynegyedét tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellek teszik ki, amely arány 2025-re az értékesítési portfólió egyharmadára, 2030-ra pedig 50 százalékára nő.