SUV-ban erősít a VW

Az autópiac bővülésének egyértelmű nyertese Magyarországon is a városi terepjárók (SUV) szegmense, a Volkswagen ebben a piaci kategóriában mostanra négy, jövőre pedig már öt modellel vesz részt – mondta Dalnoki Balázs, a Porsche Hungaria márkaigazgatója a márka prémium SUV-ja, az új Touareg bevezetése alkalmából.

Ismertetése szerint az SUV-k értékesítése 2010 óta 160 százalékkal gyarapodott Magyarországon. A 2017-ben eladott 116 265 személyautóból 42 111 volt SUV, és az idei első negyedév eredményei alapján a trend tovább növekszik.     A Datahouse korábban azt közölte, hogy az idei január-áprilisi időszakban eladott 43 664 személyautó 37 százaléka volt SUV modell a magyar piacon.    Dalnoki Balázs az MTI kérdésére hasonló arányokról számolt be a Volkswagen márkánál is: a 2017. évi 30 százalék után az idén várhatóan 40 százalékot fognak kitenni az értékesítésből a terepjárók. Ebben fontos szerep jut az új prémium SUV-nak is, amelyből az idén már 100-150 darab, a következő teljes években évi 200-250 darab eladására számítanak – jelezte.

A márkánál az idén mintegy 15 ezer darabos értékesítéssel kalkulál a Volkswagen konszern márkáit importáló Porsche Hungaria, amelynek márkakereskedői 2017-ben 10 602 új VW személy- és kisteherautót adtak el Magyarországon.

 

2 Comments on SUV-ban erősít a VW

  1. Ha nem ennének ennyi benzint vagy gázolajat és ha nem kerülne 3x annyiba mint egy kisautó akkor lehetne nálam is de igy csak azok vehetik meg akinek telik rá

Comments are closed.