A Seat márka értékesítése jelentős lendületet vett 2017-ben. A spanyol autógyár összességében 468 400 gépkocsit szállított ki, ami 14,6 százalékos növekedést jelent a 2016-os év adataival összevetve.
Ez majdnem 60 000-rel több gépkocsit jelent a megelőző évhez képest, amikor a márka értékesítése 408 700 darabot tett ki. 2001 óta ez a legjobb értékesítési mutató, és a márka egész történetében az egyik legjobb eredmény. Mindezen túl 2017 az ötödik növekedést hozó év egymást követően, így az értékesítés 2012 óta 45,9 százalékkal nőtt. Decemberben a Seat 32 900 gépkocsit szállított ki, ami 12,9 százalékos emelkedést jelentett a tavalyi év azonos hónapjában értékesített 29 200 egységgel összevetve.
Az Ateca igazi húzómodell, 78 700 autó talált vásárlóra, így csatlakozott a kiváló eredményt hozó Leonhoz és az Alhambrához. A Seat legnagyobb számban értékesített gépkocsija, a Leon eladásai 2,9 százalékkal nőttek, és elérték a 170 000 kiszállított egységet, miközben a márka többcélú hasznosítású gépkocsijának (MLV) értékesítése 1,7 százalékkal nőtt, elérve a 31 200 egységet. Az Ibiza megújításának évében összesen 152 300 darabot sikerült el adni, ami 0,6 százalékkal volt több, mint a tavaly eladott mennyiség.